Voorstellen

Started by manuelwillems, February 23, 2017, 20:15:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

manuelwillems

Goede dag,

Ik ben Manuel Willems 36 jaar uit Eijsden Zuid Limburg. Ik ben nog niet begonnen met vliegvissen, omdat ik de drempel nog wat hoog vind om ermee te beginnen weet niet goed waar en waarmee ik moet beginnen.

Ik zou het leuk vinden om met vliegvissers uit zuid limburg in contact komen om eens mee aftespreken voor meer info.

HappyFisherman

Dan is dit een heel goed begin Manuel! Lid worden van een club bij je in de buurt is een aanrader, vliegvissers laten je graag zien hoe en waarmee je kunt vissen (en vangen).
Vliegvissen is bevlogen vissen...

peterf


Mike

#3
Weet waar je aan begint beste man!!!

- Eenmaal begonnen met deze zeer verslavende vorm van vertier, zal je zeer waarschijnlijk niet meer kunnen stoppen.
- Ja zal steeds verdere locaties en vissoorten gaan beminnen om je high te bereiken.
- Dat zal je uiteindelijk heel veel centen gaan kosten.
- Het zal je naast geld ook heel veel tijd gaan kosten.
- Je werk, klusjes in om en rond het huis zullen er onder lijden.
- Ook zal het ten koste gaan van de relaties van niet vissende vrienden en familie leden.
- Onrustige en slapeloze nachten voordat je op je volgende vistrip gaat.
- Vele van ons veranderen in impulsieve dwangmatige verzamelaars en grote gedeeltes van je woning, schuur en kamers zullen nagenoeg onbewoonbaar worden door de hoeveelheden materiaal die je verzamelt.
- Je zal waarschijnlijk gaan liegen tegen je partner over de hoeveelheden geld die je er aan uit geeft.
- Er zijn zelfs gevallen bekend van waar een echtscheiding het gevolg was.

Je bent gewaarschuwd!!! 8)
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Troutbuster

Manuel,

steek je licht maar eens op bij de Springende Beekforel in Wijlre

http://hsv-despringendebeekforel.nl/

Zij beheren een mooi stuk van de Geul!!

Groet en succes

Jan
"Petri Heil"


Bone F


Mike

Hoi Bone F,

Je profiel foto viel mij op  :o
Ben jij dat en heb je die op de vlieg gevangen ?


EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Raymond

Hallo Manuel, welkom op dit forum.

Ik en zelf van Zuid-Limburg en ik wil je te zijner tijd wel op weg helpen...  ::)
::wtf::

manuelwillems

Quote from: Raymond on February 25, 2017, 22:53:34
Hallo Manuel, welkom op dit forum.

Ik en zelf van Zuid-Limburg en ik wil je te zijner tijd wel op weg helpen...  ::)

Dat zou echt fijn zijn, waar vist u over het algemeen. Ik heb de springende beek forel een mailtje gestuurd, maar deze hebben een leden stop, zoals elke vereniging die een stukje van de geul als viswater heeft, erg jammer  :-\.

Twan

Quote from: Mike on February 24, 2017, 11:54:08
Weet waar je aan begint beste man!!!

- Eenmaal begonnen met deze zeer verslavende vorm van vertier, zal je zeer waarschijnlijk niet meer kunnen stoppen.
- Ja zal steeds verdere locaties en vissoorten gaan beminnen om je high te bereiken.
- Dat zal je uiteindelijk heel veel centen gaan kosten.
- Het zal je naast geld ook heel veel tijd gaan kosten.
- Je werk, klusjes in om en rond het huis zullen er onder lijden.
- Ook zal het ten koste gaan van de relaties van niet vissende vrienden en familie leden.
- Onrustige en slapeloze nachten voordat je op je volgende vistrip gaat.
- Vele van ons veranderen in impulsieve dwangmatige verzamelaars en grote gedeeltes van je woning, schuur en kamers zullen nagenoeg onbewoonbaar worden door de hoeveelheden materiaal die je verzamelt.
- Je zal waarschijnlijk gaan liegen tegen je partner over de hoeveelheden geld die je er aan uit geeft.
- Er zijn zelfs gevallen bekend van waar een echtscheiding het gevolg was.

Je bent gewaarschuwd!!! 8)

;D ;D ;D

p.forel

#10
 Is het niet zo dat dat voor elk persoon verschillend is Mike de ene is nu eenmaal gevoeliger voor verslavingen dan de andere  :-X :-X :-X

Maar leuk voorgelezen uit eigen werk  ;) ;D ;D