Whisky

Started by iMarco, February 12, 2016, 13:14:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

iMarco

Misschien helpt het als ik whisky in de Rijn giet...




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Rena

Mijn visseizoen start met het uitgieten van het restant dat overblijft in de rivier  :o

Wilco

Quote from: Rena on February 12, 2016, 15:25:28
Mijn visseizoen start met het uitgieten van het restant dat overblijft in de rivier  :o
Hoe je het leest hangt een beetje af waar je een komma plaatst. Giet je het restant dat overblijft, in de rivier  of doe je iets waardoor er een restant overblijft in de rivier. Ik hoop voor je het eerste :) :)

Raymond

Een flesje leegkiepen in de Rijn??? Zonde!!!  >:( Kiep het maar leeg in de Maas...  ;D ;)
::wtf::

Bone F

Die zuunige Schotten zullen 'm eerst wel soldaat maken en vervolgens een kleur identieke vloeistof leeg kieperen in de rivier  :D

Raymond

Beetje slappe thee in die fles en geen mens die het verschil ziet!  ;D
::wtf::

Team

Ik giet het wel eens in de Lek, maar dan heb ik het wel eerst op gedronken ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

Beertje

IK giet hem liever in "het keelgat". Dat watertje is jullie niet bekend? Mij wel.  ;) 8)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Raymond

Als je van dit goedje maar genoeg het keelgat in kiept dan ontstaat er ergens anders vroeg of laat vanzelf een lek... :)
::wtf::

goswit

Valt mij toch tegen mannen , dacht dat wij netjes voor de natuur zijn , dit is toch puur water vervuiling . En een dronkevis aan de hengel lijkt mij ook niks.
Proost. ;D ;D ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Gerrit59

Lijkt mij anders geen gek idee.....
Niet alleen 'meer blauw op straat', maar ook in het water  :) :) :)

Gerrit

jelle

Quote from: Gerrit59 on February 13, 2016, 15:46:00
Lijkt mij anders geen gek idee.....
Niet alleen 'meer blauw op straat', maar ook in het water  :) :) :)

Gerrit
Ja blauw maar niet van de kou [emoji41]
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

wh82

Even zonder dollen.. voor een eurotje of 30 heb je 12jr oude single malt. Als dat een seizoen lang zalm vangst zou garanderen zou ik niet twijfelen.. Op veel plekken is een dagvergunning duurder.

Raymond

En bijgelovig, zijn we dat allemaal niet stiekem een beetje?  ;D
::wtf::

wh82

Lol. Eén ding, tenzij de zalmen bewezen dusdanig genetisch gemodificeerd zijn dat ze alleen bijten op het moment dat ze in een verdund whisky mengsel zwemmen gaat dat spul maar op 1 manier downstream.. en das niet door het in de rivier te gieten.