DVD Once in a blue moon

Started by Antoine, November 21, 2012, 13:27:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Antoine

Goedendag heren vliegvissers,

Heeft er toevallig iemand een kopie (voor back up doeleinden uiteraard  :) vande DVD  Once in a blue moon voor mij?
Ik ben er bereid om ervoor te betalen.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Antoine

O  ja.....
Ik was vergeten te vermelden dat ik ook op zoek ben naar kopien van The Source DVD's .
Uiteraaard tegen een vergoeding.
Wie o wie kan mij helpen.

En als er nog andere hele mooie films zijn, laat mij het maar weten.

Mvg

Antoine

Bert J.

Ik bestelde mijn vliegvis dvd's altijd bij Ron List. Maar na een computercrash ben ik zijn emailadres kwijt.
Een tijdje geleden heb ik zijn mailadres aan meerdere forumleden verstrekt. Wie o wie heeft zijn emailadres
nog voor mij? Hier zou Antoine ook mee geholpen zijn.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Raymond

Ik zou er ook mee geholpen zijn... ;-)
::wtf::

MarcelN

#4
Ik heb er een berg op mijn mediaplayer staan, lang leve de nieuwsgroepen.....
'cracking the code Vol.3' 'CZ Nymphing the masterclass 2005' 'Distance and Delicacy' 'Experience Flyfishing' 'Patterns of Patagonia' 'the brown trout and the mayfly' 'The fish and the Fly(nymphs)' 'the scandinavian speycast I' the scandinavian speycast II' ' The perfect cast' 'Botham on the Fly' 'Home for Salmon' 'Salmon summer wicked' 'Once in a blue moon' 'The fish & the fly 2' 'Off the grid flyfishing' 'Fly rodders guide to Pike' 'Ice Age 4' onee foutje haha.....genoeg dus en hoofdzakelijk de 4Gb versies, dus ff fikken kan ik doen, moet ik ze eerst teruggooien in mijn iMac.
Het is crisis he....

Johan

Misschien iets voor de binddag een filmruilhoek?????
Paar laptops en harddisken mee en ruilen maar.

Johan

HappyFisherman

Maar dat doen we dan natuurlijk niet voor het echt, want dat zou illegaal kopiëren zijn  ::)! Alleen oefenen...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

nee dat mag niet maar je mag ze wel weg geven en dan terug krijgen (andere dvd,s ) ;) ;)

MarcelN

anders ff een backup maken, hier vertellen ze hoe...Once in a blue moon

Johan

Dan moeten we maar gaan oefenen dan ;)

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

Quote from: Johan on November 21, 2012, 20:52:29
Dan moeten we maar gaan oefenen dan ;)

bij nzbindex kun je veel vinden staan zat vliegvis en gewone vis dvd,s op payserver heb je al voor 2,99 permaand en downen maar ;) ;)

Johan

gaan we daar maar eens Jeroen ;)

weerwolf

Jongens, ik ben niet roomser dan de paus maar eigenlijk kan dit niet. Dit zijn dingen voor de PM.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Hilco

ik zie liever the Blue lagoon.....

MarcelN

Ik heb er weer een berg gevonden, alles van 'The Source' echt een leuke site, wel een beetje de 'Place2Use' hoor, zelfs een hele hengelsport afdeling ::wtf::, maar ik zeg niks hehe....zelfs 'vliegvissen in NL' leuk op het ovm, laat het maar vriezen....

vliegvisgek

Quote from: weerwolf on November 21, 2012, 21:07:20
Jongens, ik ben niet roomser dan de paus maar eigenlijk kan dit niet. Dit zijn dingen voor de PM.

waarom dan vragen en tips geven mag je mag alleen geen copies verkopen of uitlenen nou dan geef je ze toch weg  ;) ;)

jur606

slotje en deleten het topic (je weet maar nooit :P)

Antoine

Hoi MarcelN

Ik heb je een mailtje gestuurd.

Mvg

Antoine

MarcelN

Weet ik Antoine, goed idee die 'sticks' ::goodjob::
Idee misschien voor anderen, sticky hierheen en retour of neem een nieuwsgroepen account, krijg je de .nzb file en is die met 10min. binnen.

In de crisis helpen we mekaar toch? (ik heb er wel last van als zzp'er)

Plantje

#20
Als moderator
Ok, laten we het even netjes houden en in ieder geval juridisch correct:
Je mag GEEN kopieën aanbieden. Mensen vragen om kopieën te delen lijkt me ook NIET de bedoeling.
Je mag in Nederland WEL downloaden.
Je mag dan ook WEL vragen aan mensen of ze tips hebben waar je zaken kunt downloaden.
Tevens mag je ook WEL aan anderen tips geven over waar ze bepaalde zaken kunnen downloaden.

Als ik dit fout zie mag je het me in een PB laten weten. Ik wil in dit topic eigenlijk geen discussie over wat wel en niet mag. Ik zal dan indien nodig deze reactie aanpassen en zorgen dat we juridisch gezien niets verkeerd doen.

Persoonlijk
Aangezien er op NOG meer apparaten weer een hogere "thuiskopievergoeding" komt keur ik het downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal goed. Ik vind het hele concept van een "thuiskopievergoeding" verwerpelijk. De content makers moeten eens gaan nadenken over andere verdienmodellen in plaats van vast te houden aan dit ouderwetse concept.
Ik vind wel, dat als je echt wil laten zien dat je een artiest waardeert je het beste de CD of DVD kunt kopen (of zoals tegenwoordig kan: legaal tegen betaling downloaden). Er zijn wat pareltjes opgeleverd als je kijkt naar films over vliegvissen. Ik heb er mijn twijfels bij of die makers ook meegenieten van de "thuiskopievergoeding".
Overigens vind ik het persoonlijk net zo verwerpelijk geld voor kopieën te vragen!

Het leek me handig even mijn persoonlijke achtergrond gedachte te geven om toe te lichten waarom ik de actie als moderator zo insteek. Een eventuele verdere discussie over wat wel of niet kan lijkt me in de "vanalles en nogwat" hoek thuis te horen.

Rossie69