Heeft iemand ervaring met deze hengels

Started by danzl, August 16, 2018, 08:33:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Gerrit59

Danny,

Ik heb geen ervaring met de eerstgenoemde hengel.
Ik heb wel ervaring met de Shakespeare hengel. Dat is zondermeer een goede hengel, zeker als je naar de prijs kijkt. Wat dat betreft wordt Shakespeare nog altijd ondergewaardeerd. Als je de zoekfunctie gebruikt zul je ontdekken dat meerdere forumleden tevreden zijn met dit merk.
Succes!

Gerrit

danzl

Thanks

Ik ben een beginnend vliegvisser heb 2 weken geleden een vliegviscursus gevolgd bij Theo Bakelaar.
Op het moment heb ik een 2 delige Orvis hengel maar om ivm  vervoeren heb ik liever een vier delige hengel.

Ik heb inmiddels de Shakespeare besteld

vanderputtenleo

Quote from: danzl on August 16, 2018, 12:26:41
Thanks

Ik ben een beginnend vliegvisser heb 2 weken geleden een vliegviscursus gevolgd bij Theo Bakelaar.
Op het moment heb ik een 2 delige Orvis hengel maar om ivm  vervoeren heb ik liever een vier delige hengel.

Ik heb inmiddels de Shakespeare besteld
Goede keuze; tophengel!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


FSCHAMP

Ik vis al verschillende jaren met een A&M Czech Nymph 4 in 1 en ben er zeer tevreden over.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Ray 0118

Verstandige keuze gemaakt, Danzl. Je groeit vanzelf in je hobby... ;)
Mvg, Ray