WINDE!!!!!!!!!!

Started by Beertje, March 04, 2013, 15:46:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

weerwolf

Quote from: hilco on March 06, 2013, 23:07:59
jezus christus , maakt iedereen hier er een sport van om alles verkeerd op te vatten?

Tering ik dacht dat jullie wel tegen een beetje humor konden .

wat een kansloze reactie's weer.


wat een taalgebruik hilco, nu sta je op mijn tere zieltje ::)  pas maar op straks krijg je een ban  ;D ;D ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

hilco


Rossie69

uh ging toch over het vangen van winde de 1e in noorden ?
of was het Oosten.


Herman

Zo kinders uitgespeeld met t toetsenbord?
Nu weer snel on topic...

Weerwolf heeft wel n punt Hilco.   ::wtf:: ok, maar om nu de hogete macht er (zinloos) bij te halen.
Ik verzoek je hierbij je posting aan te passen.

On topic:
Ben benieuwd hoe druk t van t weekend wordt daar.
Met de voorspelde kou kon t wel eens meevallen Beertje!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

hilco

Post aangepast Herman  :)


Beertje

@Herman,Ik denk dat we (ik) er ook niet zo kinderachtig over moeten doen.Hendry diende mij vorig jaar terecht van repliek toen ik een opmerking maakte over zijn melding van snoeken in Hardenberg.Hij zei n.l. dat wat hem betreft hij geen geheimen had wat viswater betreft,en dat iedereen daar mocht komen.En zo is het maar net.Wij, als vliegvissers, zijn maar een klein klubje (landelijk gezien)
laten we daarom elkaar een beetje helpen,er is plaats genoeg.Dus,wat mij betreft, iedereen is welkom.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

weerwolf

Nou de echt leuke plekjes aan de hunze zijn volgens mij dun gezaaid en ben je met een paar man zo uitgekakt, dan mag je in de rij gaan staan!.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rene V.

Oude Maas en het Spui zijn ook goede windeplekken en ruimte voor 4400 man ;).

Rene V.

Beertje

@weerwolf,Lutten??? dan moet jij toch wel wat stekken aan de vecht weten.Delen met de anderen??? ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

hendri

@beertje, windes in overvloed op de vecht! alle vistrappen liggen er vol mee.    ::green:: ::green::

weerwolf

Quote from: Beertje on March 07, 2013, 11:48:11
@weerwolf,Lutten??? dan moet jij toch wel wat stekken aan de vecht weten.Delen met de anderen??? ::goodjob::


Ja maar dat is dan raar, ik vis maar weinig op de vecht, nog nooit een goede dag gehad met de vlieghengel. Wel met kunstaas, maar dat doe ik nooit meer. En dat terwijl de vecht zo dichtbij is. Ook gehoord dat er veel roofblei lig. Verschillende keren geweest maar nog nooit roofblei zien jagen oid. En toch blijf ik het in de gaten houden.....het trekt wel.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rene V.

Hallo Weerwolf,

Beste manier om het water te kennen is toch echt zelf te gaan vissen.Ik het begin zal het lastig zijn maar bij de eerste komen er echt meer :).

Rene V.

weerwolf

@hendri, hoe is dat nu? de vistrap in hardenberg lig eruit door de sluitsbouw dus bij gramsbergen kan de vis niet komen!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Beertje

@Weerwolf,grappig,ik ben vorig najaar in hardenberg in de vecht wezen vissen,en heb toen wel een stuk of tien roofblij-tjes gevangen van een cm of 15-16 aan de nimf.dus die groten moeten er ook zitten.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

HappyFisherman

Wel oppassen voor de boze BOA hè!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

Quote from: weerwolf on March 07, 2013, 13:41:13
@hendri, hoe is dat nu? de vistrap in hardenberg lig eruit door de sluitsbouw dus bij gramsbergen kan de vis niet komen!

bij hardenberg kunnen ze ook niet komen roelof. want de vistrap bij diffelen staat zo goed als stil, dus daar kopmen ze nu ook niet tegenop.
kun je beter richting ommen gaan. vanmiddag ff geprobeerd en niet verder gekomen als 2 aanbeten en maar 1x ook daadwerkelijk vis gevoeld.

en verder staat de vecht nu gewoon heel erg laag, ook de ondiepe stukken waar ik vaak de windes heb zien paaien staat nog bijna geen water.
dus een dikke bak regen is van harte welkom, en laat het dan maar weer eens mooi weer worden. ;-)

Beertje

@Bram,wat bedoel je met boze boa.de vecht staat gewoon in de lijst van viswateren dus mag je daar vissen.Ik zou het anders niet meer weten!!.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Sieger

Als je de boodschap van Hendri leest staat daar... bij de VISTRAPPEN liggen er genoeg.... Bij vistrappen en andere obstakels in de Vecht mag je niet vissen....


Sieger

Beertje

@Sieger,Ha,op zo'n fiets.Ja zo had ik het niet gelezen.Ja,dat weet ik,dus daar waag ik me dan ook maar niet aan. ::agree::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Rossie69

frustie om laag water :)

april dan ben de vechters aan de beurt.

de winter  duurt echt te lang.
mafkezen.

;D

harlin

Quote from: Rob van H. on March 06, 2013, 23:00:27
Slaat werkelijk als een lul op een zwangere stoeprand die opmerking Hilco,

Hoop niet dat een stoeprand vrouwen boven de 50 kan bezwangeren,
of honden van  bijna 2 jaar.
Lin lag bovenop de stoeprand, ze is nu bont en blauw en de hond heeft geen honger meer
en gaat af en toe over zijn nek.
Die lag ook op de stoeprand, onder de fiets.   :(
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Beertje

Ik ga me geloof ik maar bezatten. ::hulp::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

hilco

Quote from: harlin on March 07, 2013, 23:01:17
Hoop niet dat een stoeprand vrouwen boven de 50 kan bezwangeren,
of honden van  bijna 2 jaar.
Lin lag bovenop de stoeprand, ze is nu bont en blauw en de hond heeft geen honger meer
en gaat af en toe over zijn nek.
Die lag ook op de stoeprand, onder de fiets.   :(

jeetje is ze in orde? 

harlin

met vallen en opstaan ;)
is ook 1 van de redenen dat het geen ovm wordt.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

hilco

nou wens haar maar veel sterkte en beterschap