Iemand naar de Loet 9/10 januari?

Started by Floor, January 08, 2016, 13:02:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Floor

Gaat er toevallig nog iemand achter de snoek aan in de Loet, zaterdag of zondag?
In hoop één van deze dagen nog even een poging te wagen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

JB

Nee, niet dit weekend. We hebben met de club een dagje gepland daar op 24 januari. Dus wel benieuwd naar je vangsten dit weekend.
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

jo flyfishing

Nog net voor donker de 4e van de dag even boven water kunnen houden om hem te onthaken, en de andere losse dreg die nog in z'n bek zat eruit te kunnen halen  :-\ :( .
Geen verkeerd dagje dus. Mijn maat heeft geen tik gehad, en de rubber zwiepers heb ik ook niets weten vangen.
Enkel met dood aas zei er een dat hij gevangen had.
Al met al druk bevist water, wat het er niet gemakkelijker op maakt.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Floor

Quote from: jo flyfishing on January 09, 2016, 20:32:49
Nog net voor donker de 4e van de dag even boven water kunnen houden om hem te onthaken, en de andere losse dreg die nog in z'n bek zat eruit te kunnen halen  :-\ :( .
Geen verkeerd dagje dus

Dat klinkt zeker niet verkeerd.
Ik hoorde al dat het tussen het restaurant de Loet en de ambulance post een beetje druk was dus, ben ik maar naar de Breekade gegaan.
1 gelost na een kort potje vliegenlijn trekken en 1 in het water mogen onthaken. Ik schat het monster op toch wel een cm of 40.
Beide vielen voor een streamer van kerstversiering met veel "bling, bling"
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

JB

Zo te horen moet ik wat flash streamertjes gaan binden :D
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)