zomervakantie in Noorwegen en Zweden.

Started by markpiet, April 20, 2014, 16:29:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

markpiet

deel 5 en slot

de laatste locatie Herrfalet in Arboga aan het Hjälmaren wat zo mogelijk een nog groter meer was dan Runn. Wat een oppervlakte. Helaas De wind was zo sterk toegenomen dat er van vliegvissen geen sprake kon zijn. Hoewel het dobbertje van de vaste hengel bijna het water uitvloog. Op de vaste stok wel veel voorn en alver gevangen waarbij de gemiddelde maat niet onder de 20 cm kwam. Dat had toch mooie sport geweest op de vliegenlat.
Maar met die schuimkopen en de hoge golven durfde ik het met de vliegenlat echt niet aan.

En zo eindigde onze vakantie in Noorwegen en Zweden. Weer wat ervaring opgedaan en schitterende natuur beleefd. Het was goed gelukt om een balans te vinden tussen vissen en mijn gezin zodat wij allemaal terug kunnen kijken op een geslaagde vakantie.



[attachment deleted by admin]
groeten van Mark
><((((0>

markpiet

Twan

Op de voor mij bekende vissoorten lukt het prima. maar die zalmachtigen daar moet ik nog heel wat voor leren.
Gelukkig was de omgeving overal zo mooi dat ik steeds weer voldaan terugkeerde na het vissen.
Maar het werd wel vervelend om bij mijn vrouw elke keer met het schaamrood op de kaken  :-[ te vertellen dat ik weer niets gevangen had.
Je kunt je dus wel voorstellen hoe blij ik was met dat babysnoekje en later die witvissen.
groeten van Mark
><((((0>

Twan

Haha  ::goodjob:: Het gaat ook niet alleen om het vangen, maar vooral om de beleving!!