Nog steeds wat hengels te koop

Started by Gert, April 10, 2012, 23:43:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert

De nieuw beheerder, Rossie, vrooeg of ik inmiddels alles al heb vekocht. Nee dus....

Daarom maar even een update in een nieuw topic.

FlyLite hengeltje inclusief reel en case.
Voor meer info, zie hier (zijn niet meer nieuw te koop zoals je ziet). Het gaat om de 6 ft versie voor een #4 lijn.
http://www.backpackinglight.com/cgi-bin/backpackinglight/flylite_fly_fishing_rod_reel_combo_mini.html
De lijn heb ik niet meer, maar verder in zeer goede staat. Weinig gebruikt, en daarom mag deze dan ook weg.
Prijs €80,-

Orvis T3 864-2 Midflex. Inclusief originele aluminium koker en sok.
Het topmodel van Orvis van een aantal jaren geleden. 8 ft 6 inch lang, 2-delig voor een #4 lijn. In zeer goede staat, maar ik vind 2-delig niet handig meenemen.
Prijs €150,-

Daiwa Hexagon Whisker. (8ft 6" voor een #5 lijn).
Imitatie splitcane uit de jaren '80, van carbon. Mijn favoriete #5 hengel (ook al is ie 2-delig), maar ik heb er twee, dus MAG er eentje weg. Is een collector's item inmiddels, maar ook echt geweldig om mee te werpen en te vissen.
Prijs €150,-

Pezon & Michel Parabolic Ferre glashengel, inclusief bijbehorende Pezon & Michel Parabolic reel. 8ft 6" voor een #6 of 7 lijn.
Een echte klassieker, maar meer een verzamelobject dan gebruiksvoorwerp – vind ik dan. Maar ik weet dat er ook mensen zijn die hier graag mee vissen.
Prijs €60,-

Alle prijzen exclusief verzenden.

Groet,
Gert