lente

Started by pas, March 20, 2011, 09:58:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pas

zo de lente staat weer voor de deur en het wordt weer tijd om achter de wide aan te gaan van middag maar eens mijn stekken af rijden als het wat geworden is laat ik het wel weten.
gr pascal
::wtf::

A{b}r{a}xa{s}

het zonnetje straalt alweer volop, al is het nog wat frisjes...misschien vanmiddag ook nog maar even naar buiten om een lijntje te strekken.
(of wat op de bankhangen om wat slaap in te halen.. lol)

hendri

ben benieuwd pas. 8)

pas

ze waren er wel maar nog niet zo als het hoort nog erg versprijd ik had niks en mijn buurman 1 volgende week maar weer eens kijken
gr pas
::wtf::

hendri

ok, maar je heb ze dus al wel gezien! nog ff afwachten dus. welke rivier vis jij altijd?

pas


Licht er aan ik ben nu bij de eem geweest als ze er in meerdere getallen zijn wil kan je wel een keer mee als je wilt
::wtf::

Wilco

Ik ben vandaag gedreven door het mooie weer lekker dichtbij gebleven. In Dedemsvaart tussen de woonhuizen en op het industrieterrein. Heerlijk en de vis had er ook zin in.   Het formaat is al snel een van "krom tot in het handvat "op #00.
De eerst ruizer van enig formaat


De eerst op een droge vlieg is alweer binnen.


Een speciale note voor Rossie. De snoek was niet thuis dus misschien een volgende keer......:)

pas

gaaf he met een licht hengeltje en een drooge vlieg toppie man
::wtf::

Willem

Lache op zo'n licht stokkie!!

Vandaag is het officieel lente!!! :D ;D ;D ;D ;D ;D

catchem

In het weekeind wezen zwiepen, maar niks gevangen. Ik heb al wel roofblei zien spingen op de rivier en er is al wat speldaas.

Rossie69

nou zie het al wel weer het kriebelt jullie al weer in de broek.

maken jullie nu ook van die rare sprongen dan,nu het lente is.

Pas komt allemaal wel goed hoor,deze week,blijft het weer goed,dus water en dan de ondiepe stukkies opzoeken moet het vast gaan lukken.

Wilco,dat is geen ruiser hoor ?