een avondje Tight Lines

Started by A{b}r{a}xa{s}, March 05, 2011, 07:36:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}


Naar aanleiding van het topic over de Fox #11 hengel (in de Marktplaats) waar Troutbuster (Jan) wel interesse in had gingen er wat e-mailtjes heen er weer en in eens was daar een uitnodiging : 'wat doe je vanavond ?'.
Jan nodigde me uit om mee te gaan naar de 2-wekelijkse bindavond van Tight Lines. Voor mij een mooie kans om kennis te maken met een aantal nieuwe gezichten, waarvan een aantal inmiddels ook al weer enige tijd op het Vliegvissers.nl forum 'rondzwerft.  ;)
De keuze was dus niet zo moeilijk, 'tuurlijk, gezellig', daar had ik wel oren naar....
Om 18:15 stond Jan voor de deur, even handjes schudden want hem had ik ook alleen nog maar aan de telefoon gesproken omdat een eerdere uitnodiging om mee te gaan vissen helaas niet doorging.
Daarna zijn  we snel op pad gegaan want er moest toch een klein uurtje gereden worden voor we op de plaats van bestemming zouden arriveren....(hooguit) 20 meter van het steeds zouter wordende OVM water.  :)
Gezellig kletsend schoot het al snel op,.... 'Jan, sorry dat ik je uit je concentratie haalde en je toch nog even verkeerd reed'.  ::)
Bij aankomst bleek op de parkeerplaats al snel hoe hecht de groep Tight Liners is en ook de leden die al binnen zaten waren even hartelijk.
Het is (nog) een klein groepje, maar de gezelligheid (én gekkigheid) spatte er af. De tijd vloog voorbij, er werd (voor-)gebonden en slap ge-OH-t, gezelligheid troef.
Ondertussen was er de kans om een aantal nieuwe gezichten te leren kennen...
'Rob, na 2 mislukte vis-dates moeten we nu toch snel wat afspreken wat wel doorgaat'. :) .... en Nijs, 'je gaat me toch vaker zien, ondanks de flinke afstand....'  :)
Kortom, het was een geslaagde avond !
En 'last but not least' werd ik nog ingelijfd als nieuw lid van Tight Lines....thanks mannen ! ::top::
Ik ga mijn best doen om regelmatig ('zo vaak mogelijk') aanwezig te zijn, om mee te vissen, mee te binden, of gewoon gezellig mee te kletsen.  ::dance::

A{b}r{a}xa{s}

vast wel en weer nieuwe bindpatroontjes leren he

harry

nu ook nog eens gaan vissen bas
wie weet vang je dan ook nog eens iets   ;)
leuk dat je bij die club zit kan ik voor advies bij jou terecht altijd makkelijk

A{b}r{a}xa{s}

de frequentie van het vissen moet zeker omhoog, dat is er vorig jaar te vaak bij ingeschoten.
al heb ik dit jaar ook nog niet echt iets gedaan :(
maar...'t voorjaar komt er aan he !! :)

harry

je krijgt bij die club in ieder geval een prachtig thuiswatertje  ;D ;D ;D

Rossie69

Ja mooi man.

Mannen trek hem maar gewoon aan de jas hoor,we dachten al dat ie kluisenaar aan het worden was ;)
dr op uit dat moet je,rolletje topdrop in de broekzak,wordt je ook niet gauw meer verkouden.

En zekers aan een machtig mooi water .



A{b}r{a}xa{s}

Als het wat later donker wordt, wordt er op de bindavond eerst gevist
ook niet verkeerd natuurlijk ;)

A{b}r{a}xa{s}

lol, 'k heb al 3 setjes vergunningen, veel meer moeten dat er niet worden :)

HappyFisherman

Jeemig, iets met gras en laten groeien (of juist niet  ;))
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Mooie avond gehad zo te lezen Bas (en andere Tight Liners....) Ja zo op een club geeft toch een extra dimensie aan het vliegvis gebeuren vind ik..

En beste TL'ers... Neem de Big Boss maar zoveel mogelijk mee op struintocht... komt hij er ook nog eens uit... :D


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

Dat komt wel goed Sieger, het mooie seizoen is in aankomst dus dan trek ik er toch wel op uit hoor.
Maar....  'k wil idd het computeren minder 'ten kost laten gaan' aan het vissen. ;)
dus meer naar buiten en wat later op de avonden pas achter de pc kruipen...al is dat ook bijna een verslaving :)

harry

eigenlijk jammer dat je van achter je pc niet kan vissen  ::)

A{b}r{a}xa{s}

achter de pc kun je weer andere dingen doen he,
beide is leuk :)

Arno

Vissen vanachter de PC wil nog wel lukken maar vangen doe je niets.
Maar Bas lekker naar buiten is nog verslavender dan computeren.

Gr Arno