uurtje in de haven

Started by omfgimpro, November 29, 2012, 18:22:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

omfgimpro

vanaag een uurtje wezen vliegvissen de vangst was 8 baarsjes en 2 roofbleien. met de redtag van am

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Koen

volgende keer foto's maken he :P

ben

Hoe lang was de grootste vis???? ::blowkiss::

Hilco

hoe groot was de langste vis ?

ben

@ Hilco, POPIE JOPIE ::goodjob:: :o ::houdoe:: ::asshole::

omfgimpro

grootste vis was denk ik een roofblei van ong 20cm, ik heb wel fotos maar ik weet niet of ik die kan uploaden op mn mobiel dus die volgen vanavond

jur606

(mits je facebook heb :P)
Met je mobiel op facebook plaatsen en dan via pc linken naar het forum (de foto zeg maar :P)



omfgimpro

dit was de grootste, best een leuke sport op zon 3/4 hengeltje

[attachment deleted by admin]

wouter veuger

netjes toch voor een uurtje vissen :D,en dat roofbleitje vind ik ook wel mooi,die heb ik nog nooit gevangen.

bij mij is het nu snoek wat de klok slaat,maar als er een weekendje komt met rustig en zonnig winter weer,ga ik ook ff met mn #3tje op pad.

omfgimpro

ik was ervoor ook nog even met de spinhengel op zoek gegaan naar snoek maar dat was niets. in de haven zie je echt leven in het water en dat vist toch wat fijner en geeft vertrouwen :)

wouter veuger

Quote from: omfgimpro on November 30, 2012, 17:05:09
ik was ervoor ook nog even met de spinhengel op zoek gegaan naar snoek maar dat was niets. in de haven zie je echt leven in het water en dat vist toch wat fijner en geeft vertrouwen :)

spinhengel?? ahum ::)

tukkerrutger

oioioi, dat mag niet he ;)

omfgimpro

:p heb nog maar 4 keer in mn leven gevliegvist, maar die spinhengel gaat van het voorjaar zeker vervangen worden door een #7 met flink wat backing voor de karpers, snoeken en baarzen

wouter veuger

hahaha,was maar een geintje he! ;D

Hilco


Bekeerling

Je zal daar maar net staan te vissen!

Hilco


omfgimpro


Bekeerling

Quote from: omfgimpro on December 02, 2012, 21:59:06
dat is pech,
vis weg :P

Niet dat dat me zou boeien met een motor in m'n nek  ::dance::

R.S.N Flyfisher

Hoe leg je dat de verzekering uit gheghe  ;D

Mooie roofblei, je bent goed op weg! ::goodjob::