Ruigenhoek

Started by REM395, July 22, 2016, 22:59:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REM395

Vandaag een dagje vrij genomen met de intentie achter de forellen aan te gaan. Ruigenhoek dus want daar heb ik eerder prima kunnen vissen. Vanuit Schiedam is het een eentje tuffen maar meer de moeite waard.

Geen andere wagens op de parkeerplaats dus ik was de eerste op de eigenaar Rick na natuurlijk. Na een hartelijk ontvangst, met de mededeling dat vissen op de grote vijver er door de warmte er niet in zat, samen even de mogelijkheden besproken van de put and take vijver. Daar kon namelijk wel gevist worden maar kans bestond dat ik ook een meerval zou haken. Duidelijke uitleg gekregen over hoe met dat apparaat om te gaan mijn eerste worpjes gemaakt.

Poosje aan het gooien geslagen maar het wilde bij mij niet lukken terwijl andere vliegvissers wel vingen. Na een aanbeet en een visje op de kant besloot ik te stoppen. Deelde dat mede aan Rick en hij overtuigde mij toch nog even aan de slag te gaan met een van zijn vliegen.

Hoe hartelijk wil je het hebben! Naast een prachtige plek om in alle rust te vissen ook nog een prima stel tips mogen ontvangen. Komt ook nog eens bij dat je na het vissen een heerlijk biertje, welverdiend natuurlijk, kan drinken en een hapje kan eten in een ongedwongen sfeer.

Mooie dag mogen beleven in Utrecht!

De gekregen vlieg zit in mijn doosje als een soort souveniertje en dat maakt mij gelukkig.

Het zijn de kleine dingen!

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

marco 67

Is zeker een leuke put, en Rick en zijn vrouw zijn zeer gastvrije mensen. Ik kom er graag.