Wie was er op de Ronde Bleek op 1 april

Started by BV, April 03, 2012, 00:11:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BV

Zoja, een zekere  vliegvissert@gmail.com  is er zijn Wychwood 1000 vliegen vliegendoos verloren.

Heeft iemand van ons deze mogelijk gezien, ergens in het gras....  verloren tijdens een plas...

vliegvisgek

mike ik ken hem wel 250 euro beloning geeft ie tja is lullig als je al je wedstrijd spul kwijt bent  :-[

Mike

Bedankt heren voor de aandacht, op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Mike
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

jur606

pfff mocht ik zoiets vinden ben ik blij om het terugtegeven en zou ik er niks voor wille hebben hoor
(but that's my opinion)

drefter

ik ben er aanstaand weekend zal mijn ogen en oren wijd open houden.

Gr Martin

John

Quote from: jur606 on April 03, 2012, 09:50:51
pfff mocht ik zoiets vinden ben ik blij om het terugtegeven en zou ik er niks voor wille hebben hoor
(but that's my opinion)

Ga ik volledig in mee! ::duim::

ben


Mike


Zo denk ik er ook over. Het feit dat ik de doos nog niet terug heb doet helaas vermoedden dat er toch mensen zijn die er  anders over denken. Tenzij die toch ergens in het gras ligt maar dat is zo goed als onmogelijk.

Ik ben er ook nog steeds stomverbaasd over.
Het is ook een zeer opvallende doos met een achterlijke hoeveelheid vliegen erin.
De twee zijkanten zijn transparant zodat je alle vliegen kunt zien en met al die felgekleurde boobies en streamers valt ie behoorlijk op.

De beloning heb ik gedaan omdat ik echt nogal radeloos ben en die doos echt kosten wat het kost terug wil hebben.
Ik ben zelfs nog wel bereid om het 3 dubbele ervoor te betalen en de doos desnoods terug te kopen van de gene die hem heeft meegenomen.

Het blijft bizar, alleen het feit al dat ik bijna iedereen wel redelijk ken die er die dag waren.
Er was een groepje van ik meen 6 vissers die ik nog nooit gezien had, maar het lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk zoniet ondenkbaar dat iemand die daar met zn vereniging is zoiets gaat meenemen.

De doos lijkt wel in het niets te zijn opgelost.

Misschien loopt er wel ergens een bigfoot rond of zo die graag wil vissen, ik weet niet meer wat ik moet denken.

In elk geval wil ik hier ook iedereen bedanken voor de aandacht.

Mvg,

Mike
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Rossie69

zo zie je maar,er zijn toch nog hebberts.

Jammer.

wil je wel 10 streamers schenken.

voor de forel.

of wat dan ook.


Mike

Dat is erg aardig van je maar niet nodig.
Ik ben als een dolle aan het binden geslagen, het zal nog wel ff duren voordat ik weer compleet ben, maar ik vind het ook wel leuk om wat bindoefening te doen.
Ben immers nog maar een paar maanden geleden begonnen met binden en toen had ik de meeste vliegen al.
Nu wil ik eigenlijk proberen alles zelf te maken.
Het ergste vind ik eigenlijk dat er ong 200 eerste door mij zelf gebonden vliegen in zitten.

In elk geval is het weer een leerzame les.
Voorheen liet ik gerust mn tas met alle xtra reels , spools en lijnen langs de waterkant staan, in de veronderstelling dat we daar met allemaal gelijk gestemden aanwezig waren, maar kennelijk is de verleiding voor sommige toch te groot.
Erg jammer dat je blijkbaar zelfs op een plek waar je komt voor je ontspanning, op een priveterrein notabenen je spullen achter slot en grendel moet leggen omdat er mensen zijn die kennelijk zelfs zo brutaal en rot zijn dat ze je spullen meegappen als ze de kans krijgen.

De reacties van de mensen op de forums doen mij gelukkig goed, en doen mij beseffen dat het aantal figuren die hiertoe in staat zijn gelukkig vrij beperkt is en dat de meeste vliegvissers vriendelijk en behulpzaam zijn.

Thx.

Gr,

Mike
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

HappyFisherman

Misschien komt alles nog goed, wat weet je er van...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

haasie

Een harde les idd,maar laat nooit en te nimmer je spullen onbeheerd achter. Bij de eemhof gebeurd het ook veel. Ze laten completen tassen bij de uitgang staan. Kwestie van tijd voordat er 1 weg is.

Ik neem zowiezo nooit meer mee dan ik tijdens het vissen kan dragen,en de rest blijft anders in de auto.

Rossie69

hier net zo deed het ook altijd,maar uh een struintas en die gaat mee met mij.
de rest in de auto.

Mike succes met het knuppen.


Gerrit72

 
Hoop dat de doos inc inhoud toch nog bij je terugkomt (bij het lezen van dit voorval brak het zweet me al uit, kan me dus voorstellen hoe je je voelt).
Goed te zien hoe er gereageerd wordt (mbt teruggeven) dat zou vanzelfsprekend moeten zijn (ook zonder die beloning).
Iedere visser weet hoeveel geld/moeite/liefde :o je als visser in de samenstelling en aanschaf van je materiaal steekt. Zoiets moet heilig zijn (al het andere wat v/e ander is uiteraard ook).
Ik ken de plas niet, maar kan het evt zo zijn dat de doos toch ergens in ruig terrein ligt?
(ik krijg vaak vragen of ik verloren spullen wil opzoeken met een detector) Helaas woon ik niet in de buurt, anders had ik graag de route met je teruggelopen, om een poging te doen.
Sterkte. Ik hoop dat het toch nog goedkomt!

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Mike

Hoi Gerrit,

Helaas is de mogelijkheid dat de doos daar ergens in het gras ligt zo goed als niet aanwezig.
Je kan namelijk maar op twee of drie plekken de kant op en daar wordt er eigenlijk maar een van echt gebruikt, zo ook door mij.
De keren dat ik eruit geweest ben ben ik op twee plekken wezen plassen, deze plekken heb ik wel 10 keer helemaal afgezocht ,maar helaas :'(

Bedankt voor je aangeboden hulp.

Ik ben even nieuwschierig naar de reactie van happyfisherman " misschien komt alles nog goed, wat weet je er van"     Ik begrijp het niet...

Mvg,

Mike Oldhoff
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Hilco

Hoi Mike,

De Oosterburen vrienden vliegvissers hebben een iets andere tongval dan wij nuchtere Utrechters.

Hij bedoelt meer iets van "je weet het niet he"

maar goed eerst je camera nu je vliegendoos   je hebt op dat gebied weinig geluk .

vrees dat je de doos niet meer terug ziet.

Succes met binden en het verdere vissen  8)





willyzuid

ie kunt vuur enen vlo nig nhelen hood kapot krabbn.


tis te gek voor woorden dat je niet gewoon je spulletjes even op de kant kunt laten liggen.
en of dat nou hele tassen met reels en lijnen zijn,maakt geen drol uit.
de vliegen doos is te vervangen,met bloed zweet en tranen,en veel uren knupwerk.
de emotionele schade is groter,en geeft een beste douw in het vertrouwen van de medemens.
gelukkig is het merendeel van de vissers niet op pad om eens een doosje vliegen te scoren,en zijn lekker
met hun hobby bezig.

als je me je adres geeft op een pb ben ik bereid om tien streamers voor je te knuppen.
zeg maar wat je wensen zijn.

groet willy

mbtimmer

Ik ben er geweest met onze club maar heb helaas niets gevonden/gezien.
Zal nog even een mail sturen aan de andere leden maar kan me niet voorstellen dat iemand dat zo zou hebben meegenomen.
persoonlijk zou ik het bij de eigenaar aafgeven maar ja wie ben ik :)

Succes met knuppen  ::duim::

maurice

mooi kloten, hoop dat je hem terug krijgt.

net als Henk & Willyzuid wil ik ook wel 10 streamers of andere forelvliegen voor je binden.
dus laat maar horen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69


Mike

#20
Hallo allen,

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de reacties.

Voor wat het binden betreft, ik heb inmiddels al blaren op mn handen van het knuppen en begin er ook echt lol in te krijgen.
Een paar maanden geleden ben ik daar pas mee begonnen omdat ik voor de wedstrijden dingen in mn hoofd had die ik niet kon kopen.
Mijn dozen waren al goed gevuld met allerlei vliegen die ik gekocht en gekregen had.
Omdat ik nu in een klap bijna alles kwijt ben zal alles weer vanaf het begin moeten worden opgebouwd.
Inmiddels ben ik over de grootste  schok heen en heb ik besloten het als een uitdaging te zien om zo snel mogelijk weer een grote diversiteit aan vliegen te realiseren en ze niet te gaan kopen maar om te proberen alles zelf te gaan binden.
inmiddels heb ik iets meer dan 70 vliegen gebonden en begin ik ook steeds handiger en sneller te worden.
Ik ben er zeker van dat de vliegen van jullie er zeker een stuk beter uit zullen zien maar ik ben best trots op het doosje wat ik zelf al bijelkaar geknutseld heb. :D
Iedereen dus heel erg bedankt voor het aanbod om te binden maar ik wil graag proberen het helemaal zelf te doen.
Mochten we elkaar een keer treffen aan de waterkant dan zou ik wel graag een paar succesvolle vliegen uitwisselen om wat inspiratie op te doen.

Verder zou ik iedereen graag een pilsje of een gebakje aanbieden voor de steun en aangeboden hulp maar dat gaat helaas (nog niet ;) ) over de mail, dus voorlopig zullen jullie het met mijn dankwoord moeten doen.

Dus,..allen heel erg bedankt en misschien tot ziens aan de waterkant. 8)

Met vriendelijke groet,


Mike Oldhoff


EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

willyzuid

in ieder geval mike,heb je een leuk forum gevonden.
er worden regelmatig forum dagen georganiseert,waar ik helaas ook nog niet bij aanwezig ben geweest.

We blijven uitkijken,en luisteren of we ooit nog een glimp van je vliegendoos mogen zien.
Ik weet wel bijna zeker,dat het alle aandacht heeft onder ons.

En je adres komen we ook nog wel achter ;D

groet willy

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Mike

Inderdaad een heel erg leuk forum, zo heb ik dan weer een geluk bij een ongeluk. :)
Mn adres mogen jullie best weten maar ik weet niet of het handig is om dat op een forum te plaatsen, straks staat er een hele meute actie voerders voor de deur die een hekel aan vissers hebben ;D

Forum dagje klinkt leuk, ik hou het in de gaten.


Gr,

Mike
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

peter

Grote shit Mike maar shit komt niet alleen je hebt er nu een hoop vliegidiooten bij waarmee je een berg lol kan hebben waar ze ook vandaan komme oost west noord zuid en ook de belgen niet vergeten die zijn echt gek (grapje) die rijden om een snoekje te vangen een halve dag heen en weer top gasten .,en ze lusten nog een borrel ook HaHa.
Je moet echt als je wil  een forumdag meemaken de 1ste is op 2 juni in Noord -Holland ,en 23 juni in Tholen Zeeland ook kicken .
Je zal het goed naar je zin hebben ,en velen leren kennen .Wel genoeg Biertjes meenemen dan .
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm