voor wat hoort wat... :)

Started by A{b}r{a}xa{s}, January 29, 2012, 10:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Laatst de buurman kunnen helpen met z'n pc en nu kwam tie gisteravond vertellen dat hij de laatste tijd 'erg bezig' is met films en ook regelmatig vliegvisfilms tegenkwam. Hij kon wel wat voor me 'regelen'...dus nu de vraag, welke film(s) moet ik zeker eens zien ??

Gert

Het liefst eentje die wij ook nog niet kennen ;D

forel

The Fish & The Fly 3 Terrestrials  :D

Rossie69



Troutbuster

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on January 29, 2012, 10:11:42
Laatst de buurman kunnen helpen met z'n pc en nu kwam tie gisteravond vertellen dat hij de laatste tijd 'erg bezig' is met films en ook regelmatig vliegvisfilms tegenkwam. Hij kon wel wat voor me 'regelen'...dus nu de vraag, welke film(s) moet ik zeker eens zien ??

"A river runs trough it"

Niet specifiek een vliegvis film, maar wel een hele mooie film, opgenomen in een schitterende locatie in Montana USA, en ja..... Brad Pitt vliegvist hier in op een ludieke, maar niet onverdienstelijke wijze!!

Moet je zien!! (als je 'm al nite eens gezien hebt natuurlijk!!)

Gr.

Jan.
"Petri Heil"


A{b}r{a}xa{s}

die ken ik al Jan

zal van de week wel eens vragen welke de buurman sowieso al gevonden heeft,
kiezen is misschien makkelijker dan zelf bedenken

Troutbuster

Bij deze besteld Robbie!!
Alvast bedankt broeder!!

Oléééé

Gr.

Jan.
"Petri Heil"


Rossie69

zal ik kijken of ik nog ruimte heb Rob ?

christianvt

Ook ik zou wel een backupje veilig voor je willen stellen hoor Rob, zo aardig ben ik dan ook wel weer ;D ;D ;D ::dance:: ::green::! Hoor het anders tegen die tijd wel via PM??

Gert

Anders kun je bij mij ook wel wat ruimte huren hoor Rob.

jur606


Jan Bruins

Rob,

hier meld zich nog een liefhebber voor een backup  :)
I don't drink water, fish f*ck in it...

forel

Quote from: Rob van H. on January 30, 2012, 18:22:55
The Fish & The Fly 3 heb ik als het goed is vanaf a.s. Vrijdag in mijn bezit...logischerwijs kan er dan bij de liefhebbers een backup geleverd worden!!!

Rob ik heb wel belang bij een backup.

ron

DMeijer

Hey Rob, een gedistribueerde backupvoorziening, daar ben ik ook voorstander van. Geef mij ook maar een backup, ajb.

JB

Quote from: Rob van H. on February 05, 2012, 10:51:39
Heren,

door het slechte weer hebben we wat vertraging in de aanlevering van deel 3, maar wat in het vat zit verzuurd niet!!

Robbieeeeeee,

die ::fluiten:: back-up (ligt klaar) ::fluiten:: kan bij deze temperaturen niet verzuren.
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

golddigger

Als Johnnie dat aanbied kan ik niet achterblijven ;D
Voor deel 1 en 2 houd ik me ook aanbevolen maatje

jagoziva

ik heb 1 en 2 nog niet eens gezien kan iemand dat voor mij regelen ? ::newbie::
ik kom ook naar de forumdag voor als dat makkelijker is

Hilco

zou natuurlijk ook wel eens leuk zijn om zelf een video te maken om beginners te ondersteunen.

Nu stikt het van de forel en zalm films maar een voorntje peuteren zie je niet zo veel............


christianvt

Quote from: Hilco on February 25, 2012, 09:31:35
zou natuurlijk ook wel eens leuk zijn om zelf een video te maken om beginners te ondersteunen.

Nu stikt het van de forel en zalm films maar een voorntje peuteren zie je niet zo veel............

Precies Hilco! Dat dacht ik ook!! Alleen is veel werk en je moet er het juiste materiaal voor hebben om een fatsoenlijke film te maken...

harlin

Quote from: Hilco on February 25, 2012, 09:31:35
Nu stikt het van de forel en zalm films maar een voorntje peuteren zie je niet zo veel............
Hier heb je wat anders als een forel of zalmfilmpje.
Hier wordt ook vis gevangen, is gefilmt door m'n oudste dochter   ;D :
http://www.youtube.com/watch?v=6p86aiqgKU8&feature=share
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

ben

Tjonge jonge, mooi filmpie!!!!

Hilco

wat zijn die varanen snel !!!!!!!!!

Hilco

zie nu dat er best wel leuke filmpjes voor beginners op Sportvisserij Nederland staan .

DMeijer

Quote from: Hilco on February 26, 2012, 23:09:35
zie nu dat er best wel leuke filmpjes voor beginners op Sportvisserij Nederland staan .
je schrijft zoveel op het forum en je bent zelfs een Die Hard. dus ik denken Hilco is een gevorderde vliegvisser.
Rept hij nu over filmpjes voor beginners ...  ???