Baars streamers en klein snoekje

Started by Team, January 31, 2013, 22:10:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Team

Zomaar wat foto,s    baarsstreamer   5 cm  en 12 cm

en klein snoekje op 2 haken achter elkaar, eerste haakbocht is afgeknipt

[attachment deleted by admin]
NUNC  AUT  NUNQUAM

Troutbuster

Die Baarsjes zien er wel "lekker" uit Ton! ::goodjob::
Dat "snoekje" vind ik dan weer niks eigenlijk ::wtf::
Maar wie weet, vangt ie als een tierelier!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


omfgimpro

ziet er mooi uit, ik kan niet wachten om zelf volgende winter te gaan beginnen met binden (als het vliegvissen nog steeds bevalt)

Hilco

Quote from: omfgimpro on January 31, 2013, 23:29:23
ziet er mooi uit, ik kan niet wachten om zelf volgende winter te gaan beginnen met binden (als het vliegvissen nog steeds bevalt)

Helaas is dit een vliegvisforum dus kan ik je niet vertellen dat als je de streamer iets zwaarder bindt je hem gewoon met een spinhengel kan wegzetten........


MarcV

Quote from: Hilco on January 31, 2013, 23:45:16
Helaas is dit een vliegvisforum dus kan ik je niet vertellen dat als je de streamer iets zwaarder bindt je hem gewoon met een spinhengel kan wegzetten........

Ook leuke sport, op een 5 grammer. Trouwens, als ik zo'n streamertje weg zet (met een 5/6) zinkt dat ding nooit. Iemand een idee hoe dat kan, of moet ik toch een zinkende lijn kopen dan?

Gert

"Zo'n streamertje" - bedoel je dan van EP (of een ander merk van vergelijkbaar spul)? Mijn ervaring is dat die wel goed zinken. Met een staaldraadje ervoor helemaal. Even een rukje geven, helpt dat? Anders is je streamer misschien te vet. Ff in een sopje uitspoelen, kijken of dat helpt.

En ja, zonkers, die zinken in het begin niet makkelijk. Maar die kun je dan weer veeeeeeel langzamer binnenvissen zonder elke keer de bodem te haken.

Groet,
Gert

MarcV

Ik heb eerlijk waar geen idee van welk merk, vaak geef ik inderdaad een rukje er aan, en dan gaat hij wel iets onder water. Ook zinkt de streamer wel, alleen duurt dat zo heel lang!