Gastvissersdag Lure and Emerger 04-05-14

Started by Troutbuster, November 19, 2013, 12:23:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Broeders!

Het was idd een prachtige dag, en laten we het er maar op houden dan men krijgt wat men verdient! ;)

Koude start (2ÂșC) maar toen het zonnetje lekker door kwam werd het snel zeer aangenaam toeven op de Wranghe

De bezetting forel momenteel is er een van half maart 2014, en natuurlijk de overblijvers van eerdere uitzettingen.

Geen forel die op alles en nog wat bijt, maar een zeer kieskeurige en voorzichtige soort, wat menigeen ondervond

Wel geinig dat de laatst uitgezette bruine forellen goed acte de presence geven! (volgens mij zijn er een stuk of 5 gevangen!)

Toch waren er vissers met 4, 5 7 en zelfs 9 st (de levende legende, Johan "the Reservoir King" Crooymans natuurlijk!!)

Al met al lekker gevangen en weer wat nieuwe vliegvissers die kennis gemaakt hebben met een van de mooiste Nederlandse forellen wateren

14 September staat de volgende Gastvissersdag op het programma, de topic hiervoor start ik binnenkort!

Broeders, bedankt voor de belangstelling, Lure and Emerger bedankt voor het open stellen van de Wranghe voor gastvissers deze dag!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Jan Damman

#126
Het was weer een prachtige dag vissen in het ZEEUWSE moeilijker dan de vorige keer maar wel meer voldoening van de vangsten.

Jan bedankt weer voor het organiseren en volgende keer ben ik er weer bij.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

jc

Jan ,

en mede strijders , al was het niet zo simpel , het was toch een prachtige dag , en zoals Jan al
schreef we krijgen wat we verdienen !

Op naar de volgende ,

groet Johan.

Troutbuster

#128
Broeders!

Hier nog wat plaatjes van een mooie dag (excuses voor de magere kwaliteit van de foto's)

Christof en Kees "gebroederlijk" te water



Drefter en Jolp in de verte (wat een weertje!!)



Perry en Koen nog optuigen



Arjan "A&M" geconcentreerd bezig



Martin "Drefter" eindelijk aan de dril



wat een mooie dag!!

Broeders, wederom dank

Gr

Jan
"Petri Heil"


drefter

Ja strijders het was allemaal niet zo simpel die dag na een tip van kees toch noch 2 weten te vangen paar aanbeten droog gemist maar wat een mooi water en een super dag gehad met redelijk wat zon en de kop weer lekker rood verbrand. Ja Jan de volgende heb ik al iets staan anders was ik er zeker weer bij geweest.

Gr Martin

Hilco de Visser

was wel jammer dat ik wat later kwam, en dus geen idee had , wie er allemaal waren en wie wie was..........

Nu ik zie op de foto dat Drefter in de BB zat en we elkaar dus bijna de hand hadden kunnen schudden  vind ik jammer dat dat niet gebeurd is .

mijn eigen schuld......... had ik maar op tijd moeten zijn  :-[