de linge

Started by aalbrecht, May 10, 2011, 06:57:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

aalbrecht

zo gisteren even wezen vissen bij de linge of eigenlijk de plasen die er naast ligen maar wel inverbinding staan met de linge het leek wel of de voorn opgestapelt laag we zijn bij 50 maar gestop met tellen op een geven momend elke worp gewoon 2 voorens er aan van gemideld 20 cm dit zulen we hopelijk nog wel een keer mee maken het water was net nog niet aan het kolken van de vis hopen dat de zwarte brigade er geen lucht van krijgt maar was weer eens vis en nog eens vis groetjes aalbrecht stonden met 5 man naast elkar over een lengte van 200 meter
vliegvissen is een passie

mrproper

Vervelend zo iedere keer weer vis bah!!   ;D

christianvt

Kijk eens aan! :D Dat is nogeens doorwerken! haha :P

Rossie69

yes werken is mn hobby,vissen ook nog dan is een keertje dat we niks vangen.

gaaf ja om zo spot te vinden.

goed gedaan Aalbrecht.


hendri

dan hoef je je niet te vervelen dus. mooi man.

DMeijer

De meningen zijn verdeeld over het klem kunnen vissen.
De ene vindt het fantastisch om vis na vis te kunnen vangen, dat ze er lamme armen van krijgen en de ander vindt het leuk om af en toe een visje te kunnen vangen. Maar als je een tijdje blankt, is het ook wel es leuk om vis na vis te vangen.

Voor mij hoeft het niet zo, als ik maar een vis vang (dus niet blank) en een keertje een grote dan ben ik heel tevreden. Vis is vis en vangen geeft een geldige reden voor een wee dram whisky voor het slapen gaan.