Ben op zoek naar een Waadjack

Started by peter, February 28, 2011, 23:58:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen

Haha. Ok, ik zal Kaj es benaderen of ze nog een L hebben. Rotterdam Tilburg is nog wel te doen :)

Hoe valt ie trouwens? ben 1.83 en week 80/85 kilo.

Sieger

Ik heb zelf een XL en ben 1.92 en 97 kg... Ruim zat en lekkere pasvorm ook rond de schouders etc...

Ik vind het een heerlijk Jack...


Sieger

Koen


peter

HaHa de 5 de ben ik zo glad als een perzik hIhi
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Sieger



Sieger

Koen

meh, bij Kaj is Large uitverkocht en bij andere nederlandswebwinkels is die 160 euro. gelukkig hebben we duitsland nog :P 120 euro :)

Koen


Useless

Kijk hier anders eens naar. Raptor, Simms Freestone, Scierra aquatex, Vision. Allemaal redelijke waadjacks voor ongeveer dezelfde prijs.

http://www.efishing.de

Koen

Quote from: speycast on September 27, 2011, 19:41:21
of belgie 110  of 140voor de veel betere GF ws uitvoering
http://pnsflyfishing.be/index.html

Ik heb hem een mailtje gestuurd. hopelijk heeft ie ze nog op voorraad en verstuurd hij ze naar NL :) anders is die duitse website ook wel een oplossing :) thx guys :)

Koen

ah kijk, dat is mooi. nu hopen dat ie ze nog op voorraad heeft. 150 euro voor dat jack is een koopje.

Ron-O

Mannen je ka ook even kijken bij Hooked on the fly die heeft ze ook, en je kan over de prijs praten met Daniel.

Gr, Ron. ;)

Koen

jammer, hij had ze niet mee in mijn maat. het was oude voorraad.

Koen

Quote from: speycast on September 27, 2011, 19:41:21
of belgie 110  of 140voor de veel betere GF ws uitvoering
http://pnsflyfishing.be/index.html

de ws is er niet meer. dat was een uitloop model. maar hij had de raptor nog. aardige man. hij vroeg nog even waar ik ging vissen, Kyll. oh dat moet je met kleine klinkhamers gaan vissen, haakje 20 zei die. anyway, er komt een raptor kacj mijn kant op :) dan heb ik die nog voor mij weekendje kyll :)

Koen

alles 2 keer? toe maar weer. heb straks een vision waadpack als het goed is. heb nog een neozweetpak, dat moet dan maar mijn backup zijn.

Koen

ja, ik vind het iig helemaal niks. je laars moet iets wat groot zijn zodat je er swinters een dikke sok in kan doen, maarjah in de lente is het weer ruk omdat een dikke sok dan te warm is, maarjah dan schuif je weer rond in je laars. en zeker op de keien vind ik het wel fijn om dat stabiliteit te hebben  :)

Koen

dat had ik eigenlijk ook moeten doen.

HappyFisherman

Pfff, ben op zoek geweest naar een WS, maar die zijn in de maat L gewoon niet meer verkrijgbaar! De WS3 (nieuw model) is wel te verkrijgen, maar die kost 340 eurie  :(
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

waadjack 3/4 wie heeft daar ervaring mee.
lijkt me idiaal voor de winter visserrij zoals proberen ;) om snoek te vangen.

vindt het waadjack wat ik nu natuurlijk super ding,net te kort op de rug.


Sieger



Sieger

Koen

Quote from: HappyFisherman on October 28, 2011, 14:07:07
Pfff, ben op zoek geweest naar een WS, maar die zijn in de maat L gewoon niet meer verkrijgbaar! De WS3 (nieuw model) is wel te verkrijgen, maar die kost 340 eurie  :(

nee inderdaad. heb nu de Raptor gekocht en ik ben er erg blij mee :) http://www.pnsflyfishing.be/ in belgie. koste me inc verzenden 125 eurosss :) (WS hebben ze ook niet meer)

vliegvisgek

wat een prijs verschil sieger en duitsland ben je ook zo met 200km per uur :)

Koen

Denk niet dat ze de WS nog hebben hoor, maar die WS3 is inderdaad niet duur :)

Sieger

En gewoon via het net te bestellen... Maattabellen staan er ook bij dus ff meten en kijken of de maat erbij is... De WS lijkt me inderdaad uitverkocht....


Sieger

HappyFisherman

Site had ik ook bekenen Sieger, maar ik kon er niet uit wijs worden welke maat ik nu kreeg...
Net nog ff zitten klooien, maar ik krijg het nog niet voor elkaar!

Vanmiddag las ik wel ergens dat de WS original niet meer gemaakt wordt, dus zal alle ouwe voorraad wel in de uitverkoop zijn gegooid.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Koen

Quote from: HappyFisherman on October 28, 2011, 21:15:45
Site had ik ook bekenen Sieger, maar ik kon er niet uit wijs worden welke maat ik nu kreeg...
Net nog ff zitten klooien, maar ik krijg het nog niet voor elkaar!

Vanmiddag las ik wel ergens dat de WS original niet meer gemaakt wordt, dus zal alle ouwe voorraad wel in de uitverkoop zijn gegooid.

dat viel me daar ook al op ja. WS is inderdaad oude voorraad :)