Kleuren voor snoekstreamers

Started by FSCHAMP, December 23, 2018, 15:51:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FSCHAMP

Ik heb net wat nieuwe kleine snoekstreamers gebonden. Ik had er nl. geen kleintjes en vorige donderdag had ik die wel nodig. Ik heb verschillende grote snoeken zien jagen op zeer kleine visjes. Toen ik de snoeken aanwierp met mijn grote streamers kreeg ik helemaal geen reactie.
De foto's zijn wel niet van goede kwaliteit. Ik heb ze snel genomen met de smartphone.

Welke kleuren gebruiken jullie vooral voor jullie snoek streamers?
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

jo flyfishing

Oranje, Gino.   goudvisjes.

##golfishmojo##

Verder dezelfde kleuren. met een voorkeur voor volledig zilver/wit met oranje hotspot
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Beertje

Elke kleur is goed. Maar ik zou zeker een paar overwegend zwarte exemplaren in mijn doos doen. De dag dat ik mijn maat met 8-2 versloeg bij het snoeken was...... Jawel, met een zwarte streamer. :)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

MarcelN

#3
Voor in de bekende polders? Lekker makkelijk Gino, gewoon F314 #2 met toefje bucktail rood/wit(of oranje) is dodelijk ook voor metersnoeken ;)
Werpt ook nog eens veel makkelijker, prik je in elk gaatje tussen riet of inhammen en 'springt' net zo schichtig als kleine vis doet, niet dat overdreven mooie gewapper.

Menno_siemensma

Als ze los zijn is alles vaak wel goed maar zwart wit, rood wit, rood zwart, groen zwart, paars zwart, helemaal zwart/oranje/wit/geel, fluor groen/oranje, maar ook wat doffer en natuurlijk ogende kleuren lichtgeel/groen etc.

Favoriet van mij is een paars zwart ep streamer.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

JB

Mijn favoriete kleuren;
Grijs / Roze
Grijs / Oranje
Roze / Wit
Roze / Roze
Zwart / Rood
Zwart / Zwart
Maar eerste keuze is vaak geheel Roze
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)