Gouden streamer, 5e jaar

Started by Herman, September 17, 2014, 16:21:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisserdorian

Ik heb hem vanmiddag ontvangen Herman, het was een leuke verassing toen de postbode ineens voor de deur stond!  ::top::  Herman nogmaals bedankt voor het organiseren! Muddler natuurlijk ook bedankt! ::top::

Herman

Marc en Guno doen jullie ff n bericht als t pakketje is afgeleverd?
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

FSCHAMP

Herman,
mijn naam is Gino (waarschijnlijk typo) en ik heb het pakketje 10 min. geleden ontvangen.  ::goodjob::

Nogmaals bedankt voor het organiseren van de wedstrijd en het verzenden van de prijs.  Ook Muddler is bedankt voor het schenken van de prijzen natuurlijk.

::top::  en hopelijk komt er een vervolg.  Ik kijk er al naar uit om mijn PR te verbeteren.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Herman

Sorry Gino. Imderdaad dikke vingers met n smartphone.... niet handig  8)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

marc

He Herman,
Kreeg net bericht van thuis dat er iets was toegekomen vanuit NL,wist meteen waar het vandaan kon komen .
Bedankt voor alle moeite die jij er telkens weer insteekt,de sponsor natuurlijk ook niet te vergeten.
Zit nu op camping bissen waar we een fijne tijd doormaken.😜 🐬🐬🐬🐬🐬 🍷🍷🍷🍷
Grt den kleine belg marc

merijn1982

Ja helemaal top Herman! En muddler uiteraard!! Schilderij heeft inmiddels een mooi plekje en heb nu al weer zin om de titel komend jaar te verdedigen. Wanneer beginnen we weer??
Tight lines!!

Herman

Dat is maar goed ook Merijn! Als je m niet wint moet je m doorsturen naar de volgende namelijk :-)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

We starten tot nu toe steeds in september....
Heb ik nog mooi ff om e.e.a. uit te werken.
Wordt dus vervolgd
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..