Ik mis eigenlijk een bepaalde vaste Topic/Groep

Started by tukkervantwente, March 15, 2016, 16:56:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

p.forel

#25
Alleen schoen of mag het ook slipper zijn 😂😜

Raymond

Of uit de klei getrokken rubberen laars...?  ;D
::wtf::

p.forel


wouter veuger

#28
Quote from: p.forel on March 16, 2016, 15:07:04
Kijk ook wouter de vangert ( moest het  weer op de man spelen ) snapt het niet
De vissert vangt zijn visje maar de vangert vist niet


Ik snap het precies, alleen schijn jij jezelf benoemd te hebben tot een vliegvis grootheid, die meent voor iedereen te kunnen bepalen hoe hij of zij zijn visserij moet beleven.

Prima hoor, alleen jammer dat het forum zo weer wordt tot een soort van clubje van eenkennige mannetjes, die elke vorm van verandering, zoals het in dit geval aandragen van een vangsttopic iets duidelijker op de pagina te zetten, meteen de grond in boort.







Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

p.forel

Het is moeilijk he lezen ik boor niks de grond in zeker de topic starter niet

Maar is misschien moeilijk voor je om humor te herkenen als IK iets schrijf .

Was op aangeven van Mike  en moest hem even in koppen



wouter veuger

Kennelijk is lezen voor jou moeilijk, de topicstarter stelt een vraag/ draagt iets aan. Kun je een goed idee vinden of niet, beide prima. Maar schijnbaar  ben je echt zo vol van jezelf dat je zonder dat je het zelf kennelijk doorhebt dit topic ook weer kaapt om je standpunten en eindeloze wijsheden te profileren.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

p.forel

#31
Ik vind het wel een grappig forum  drankje erbij zakie chips en hele avond lol

Kan niet begrijpen dat lidmaatschap gratis is.  Een voorstelling van Jochem Myjer is dat ook niet  ;D :D

MarcelN

Wouter zet die duikbril eens af, je bent nu toch niet aan het vangen, of zit je te vissen?

tukkervantwente

Quote from: wouter veuger on March 16, 2016, 20:28:17

Prima hoor, alleen jammer dat het forum zo weer wordt tot een soort van clubje van eenkennige mannetjes, die elke vorm van verandering, zoals het in dit geval aandragen van een vangsttopic iets duidelijker op de pagina te zetten, meteen de grond in boort.

::agree:: Een vangsttopic op de voorpagina zal het forum goed doen, het is i.i.g het proberen waard. Bij onze vrinden de roofvissers is het ook, werkt mooi wordt veel bekeken al is dat soms ook om te showen maar goed dat terzijde (daar kies jezelf voor of niet). Het forum heeft er geen negatieve draai van gekregen, en doet niemand zeer. Op dit forum lijkt de boel flink ''vastgeroest'' te zitten, de een volgt de ander. Jammer dat er op een enkele na niemand is die de kl.t.n heeft om eens te schrijven van goh... ja mischien is het het proberen waard. Verandering doet leven!

p.forel

Tukker misschien zijn vliegvissers anders dan roofvissers
Of zitten vast geroest op forum wat al wat jaartjes bestaat.
Er zijn in de afgelopen jaren topics gekomen en gegaan.

Stel je vraag aan de beheerders zou ik zeggen kan het team misschien zelf oordeel vellen

Plantje

Doel je dan op "Vangstmeldingen en foto's" en daar binnen per dag een topic? Zoiets is hier al eens geopperd en (ik weet niet meer waarom) destijds afgewezen.
Vergeet niet, dat het roofvisforum een iets andere insteek heeft. Daar zit VIPMEDIA achter, dikke sponsoring en er moet geld verdiend worden!
Bij veel animo zouden we het best kunnen proberen, maar ik verwacht dat het heel veel erg lege topics blijven en dat zou ook jammer zijn.

MarcelN

Dat had ik allang door dat die tukker naar het rvf hinte, da's toch wel zo'n domme site met zijn maskerende foto's van de omgeving en vissen diep in de lens gedrukt :(
Je linked je foto's straks zeker ook via hun site :-X zó triest.

tukkervantwente

Quote from: Plantje on March 16, 2016, 21:28:17
Doel je dan op "Vangstmeldingen en foto's" en daar binnen per dag een topic? Zoiets is hier al eens geopperd en (ik weet niet meer waarom) destijds afgewezen.
Vergeet niet, dat het roofvisforum een iets andere insteek heeft. Daar zit VIPMEDIA achter, dikke sponsoring en er moet geld verdiend worden!
Bij veel animo zouden we het best kunnen proberen, maar ik verwacht dat het heel veel erg lege topics blijven en dat zou ook jammer zijn.


Oke wist niet dat het al eens was aangehaald maar dit bedoel ik idd. Het hoeft niet eens per dag te zijn dan zullen er inderdaad lege topics komen en als je wat terug wilt zien weet je niet meer welke dag het ook alweer gevangen was (dat wordt rommel). Nee ik dacht iets in de vorm van op de beginpagina zichtbaar: ''Vastgelegde vangsten''/Vangsten met foto etc. (verzin een titel) en in deze groep ''Vastgelegde vangsten'' kun je een topic openen met bijv een topictitel ''Eerste vis gevangen'' fotootje erbij en daaronder kunnen anderen reageren. Dit maakt het overzichtelijker, makkelijker vindbaar en nodigt meer uit reactie te geven (zie eerdere argumenten)

wouter veuger

Quote from: p.forel on March 16, 2016, 21:10:19
Ik vind het wel een grappig forum  drankje erbij zakie chips en hele avond lol

Kan niet begrijpen dat lidmaatschap gratis is.  Een voorstelling van Jochem Myjer is dat ook niet  ;D :D

Inhoudelijk sterke post dit,hebben we wat aan.



Quote from: MarcelN on March 16, 2016, 21:11:02
Wouter zet die duikbril eens af, je bent nu toch niet aan het vangen, of zit je te vissen?


Wil je hier iets mee zeggen marcel,of had je weer eens een onbedwingbare drang om zomaar iets te roepen,zodat we maar niet vergeten dat jij er ook nog bent?


Quote from: MarcelN on March 16, 2016, 21:29:12
Dat had ik allang door dat die tukker naar het rvf hinte, da's toch wel zo'n domme site met zijn maskerende foto's van de omgeving en vissen diep in de lens gedrukt :(
Je linked je foto's straks zeker ook via hun site :-X zó triest.

ja daarom zit je er zelf ook op ,alleen dan wel met een andere naam,zodat niemand zou weten dat jij ook op dat domme RVF kijkt ,toch :o,of mocht ik dat niet zeggen.



p.forel

Weer een stukje van de voorstelling  begint weer leuk na de pauze

Plantje

Kan het wel een keer in de groep gooien. Bas is op het moment niet in de gelegenheid iets aan te passen en hij is de enige die dat kan. Argumenten zijn duidelijk.

Met betrekking tot het off topic geneuzel: zo is het wel genoeg geweest hè jongens?

tukkervantwente

Quote from: Plantje on March 16, 2016, 22:00:13
Kan het wel een keer in de groep gooien. Bas is op het moment niet in de gelegenheid iets aan te passen en hij is de enige die dat kan. Argumenten zijn duidelijk.

Bedankt

p.forel

Je kan ook nog een poll openen  weet je gelijk of de leden het wat vinden.

Het team zal dit ook kunnen doen

MarcelN

Ja leuk een Pool ::wtf::
Maar Tukker, ik heb alvast je vliegen besteld die jij gebruikt, ik zal dus nu ook snel een mooie vis kunnen vangen en laat het zsm weten in het nieuwe supervangstentopic
http://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/hengelsport-vliegvissen/m1031172089-nieuw-vliegvis-vliegen-kunstvliegen.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
Topspul! ::goodjob::

goswit

Mensen ik voel mij een beetje schuldig aan deze discussie.

Ik maak een opmerking dat vliegvissen je in theorie weinig vangt.  Mike geeft hier een antwoord op met een lach , Piet reageert hier ook op met een lach . 

Vraag mij af wat is hier mis mee

Tukker . inderdaad in februari heb je een hengel gekocht mijn Exuses.

Gos.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

tukkervantwente

Quote from: goswit on March 16, 2016, 22:40:33

Tukker . inderdaad in februari heb je een hengel gekocht mijn Exuses.
Gos.
::duim::

tukkervantwente

Quote from: MarcelN on March 16, 2016, 22:18:58
Ja leuk een Pool ::wtf::
Maar Tukker, ik heb alvast je vliegen besteld die jij gebruikt, ik zal dus nu ook snel een mooie vis kunnen vangen en laat het zsm weten in het nieuwe supervangstentopic
http://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/hengelsport-vliegvissen/m1031172089-nieuw-vliegvis-vliegen-kunstvliegen.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
Topspul! ::goodjob::

Ik kijk erg uit naar je vangsten want met zulke blitsers zul je de meest exclusive vis van het hele forum vangen dat weet ik zeker want alleen die bijten erop. Let wel, ze hebben een vrij grote haak straks bezeer je jezelf nog!

@Poll, dat kan heeeel mischien wel een doorslag geven je kunt het in de poll ook een ''testversie'' gaan noemen

Wilco

Heren,

Dit is een mooie afsluiting van dit topic. Het ging toch al helemaal nergens meer over daarom slotje.