Forumdag: Tour de OV 7 - 30 mei

Started by Gert, April 08, 2015, 00:45:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FrancoisCKX

Nieuwe vrienden gemaakt, niks gevangen en toch een prijs gewonnen (dank dank Hannes van Muddler!), kortom een topdag gehad.

En dank je nogmaals voor de prima organisatie, Gert!

Jan Damman

#101
Leuke en gezellige dag met hier en daar een visje ( meer daar dan hier ) nieuwe gezichten  mooie omgeving en  een gezellige groep malloten.

Hannes ( Mudler ) en de Ruigenhoek bedankt voor de presentjes ::top::


Gert bedankt voor de organisatie . ::duim::
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

mrproper


maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Jan Damman

Leuke foto collage William,  ::top::
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Rossie69


Sieger

Leuk William...  ::goodjob::

En Marry gefeliciteerd natuurlijk.. !


Sieger

Gert

Zie hier het verslag:
Tour de OV 7 - Het Verslag

William en anderen die eventueel foto's hebben, wil je die foto's daar ook neer zetten?

Groet,
Gert

FSCHAMP

Aan de foto's te zien op het filmpje en in het verslag moet het een zeer leuke dag geweest zijn.

::goodjob::

voor de organisatie, de sponsors en de makers van de foto's
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

WimS

Het was een geslaagde dag, leuk en gezellig,
Gert, sponsors en alle daar aanwezige forumleden toch nog even bedankt voor deze dag, ::goodjob::

wim.

mrproper

Quote from: Gert on May 30, 2015, 23:45:37
Zie hier het verslag:
Tour de OV 7 - Het Verslag

William en anderen die eventueel foto's hebben, wil je die foto's daar ook neer zetten?

Groet,
Gert

::top::

Zeenimf

Allemaal Bedankt voor de Felicitatie,s .

Maurice ,de wissel  Bokaal staat op de kast . ::top::

Als eerste wil ik Gert bedanken voor de Organisatie  ::duim::

De sponsor,s :,Muddler (Hans ) en Forelvijver De Ruigenhoek ( Rick ) Hartelijk dank voor het beschikbaar stellen van  de mooie prijzen . ::top::

Forumleden die weer van heide en verre gekomen waren ,zonder jullie geen Tour de OV ,het was weer erg gezellig .  ::goodjob::

Het weer viel gelukkig allemaal mee ,alleen was de vis niet erg actief en dat was jammer .

De vraag die ik van div,Forumleden kreeg was ,waar heb je mee gevist ?  Dat was met hele kleine nimfjes .

Op naar 2016 .

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Bert J.

Gefeliciteerd Marry! Je hebt al die kerels maar mooi weer verslagen!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

PdH

FF een verlate reactie. Maar ik sluit me aan bij de rest. Prima geregeld.
Sponsors bedankt.  Volgende keer iets betere omstandigheden maar dat hebben we niet in de hand.
De sfeer wel en dat was prima. ::goodjob::
grtn, Peter.