DEnemarken

Started by maurice, August 31, 2012, 19:09:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maurice

aangezien ik over 2 weken weer de aanvraag voor volgendjaar moet doen, tja moet nog beginnen en dan hebben ze het weer over de vakantie van 2013........

ik zit te denken aan denemarken, voor forel en vlagzalm maar ook een grote ruiser is natuurlijk nooit weg.
helaas kan ik er weinig over vinden dus wend ik me maar tot jullie ;D ;)

hoe wat een waar kunnen wij het beste onze vliegen uitlaten om de forel (beek) en de vlagzalm in Denemarken te haken??

en anders moeten we maar weer naar de Kyll ;D ;D ;D (ook geen straf natuurlijk)
::bbq:: ::proost:: ::proost::

jelle

#1
ik heb indertijd in de buurt van Vejle , Hedensted mijn eerste beekforel en vlagzalm gevangen
in de fjorden daar kun je ook mooi op geep, makreel en zeeforel vissen

PS Vissen deed ik trouwens in de Gudenaa
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

maurice

na een overtuigend bericht van een mede vliegenzwaaier gaat het geen Denemarken worden.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

johannes


harlin

je maakt mij ook nieuwsgierig Maurice, ondanks dat ik niets met Denemarken heb.
Je kan toch niet op 1 persoon af gaan?
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN


vliegvisgek

tja dat begrijp ik ook niet 6 jaar geleden zei ook iemand dk nee doe mij maar zweden maar goed toch
gegaan kom er nu al 6 jaar diverse malen per jaar en spijt nee geen seconde oh wat mooi  ;) ;) ;)

willyzuid

 ::agree::
mooi land,niet overal trouwens....maar omgeving ebeltoft is super,en natuurlijk..silkeborg.
er moesten aleen geen denen wonen,vind het maar een stug volkje.
groet willy

vliegvisgek

geen last van vind het super vriendelijke mensen als je maar engels praat en zegt nl er dus geen duits haha dan stug ja ;) ;)

maar goed ieder zo zijn mening toch ;)

mrproper

zelfs duits is geen probleem zolang je er niet mee begint benoorden Skaerbaek.!

vliegvisgek

haha maar ja ga er ook niet heen om te praten maar om te vissen we gaan 11 okt tot 19 okt lekker vissen in dk
20 okt doe ik mee met de nk in nl eerste keer dus wil er graag bij zijn dan he ;)