Denemarken

Started by H. Middel, August 01, 2012, 07:12:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

H. Middel

Hallo allen,

Ik zit er aan te denken om in september een langweekend of een weekje naar Denemarken te gaan. Nu ga ik altijd naar frankrijk op vakantie en vis daar veel, maar Denemarken ken ik niet.

Kunnen jullie wat tips geven van een leuke kleine rustige camping of leuke omgeving voor het vissen op vlagzalm, forel, geep ed.
Eigenlijk maakt de vis mij niet te veel uit als de visserij maar niet super taai is.

Als jullie mischien nog andere tips hebben hoor ik het graag.

mvg

Harjo

vliegvisgek

hallo harjo ik ga altijd met mijn gezin naar ribe beetje centraal rivieren en put and take binnen 10 min
ook geep en zeeforel binnen 45 min op funen ik huur altijd huisje bij nederlands deens gezin allen nl sprekend
zelf ben ik een echte forel visser meest op de put and take vijvers waar kanjers zwemmen met de kracht ongekend
maar mocht je echter wat extra info willen over welke soort dan ook effe googlen staat echter alles wat je moet weten
denk dat wij sept of oct ook gaan dus wie weet  ;D ;D

Useless

Mocht je al plannen hebben om de Grindsted A te gaan bevissen zou ik eerst navragen hoe de visstand is. Twee/drie jaar geleden was het nog schitterend vissen daar maar na een strenge winter leek het wel alsof de rivier door de ijsgang helemaal schoon was geveegd en was ie zo dood als een pier en was er totaal geen vis meer te vangen.
Jammer, ik heb hier een jaar of 4 geleden 1 van mijn grootste bruine forellen gevangen. Was toen een echte indianenvisserij. Het helderste water dat je je maar kon voorstellen, waar je echt langs de kant moest sluipen en op zicht de vis moest aanwerpen. Wat mij betreft vele malen leuker dan al de Eifelriviertjes maar ook veel lastiger.