Snoektoer combi forelvissen 2019

Started by Herman, July 29, 2019, 07:49:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Herman

Snoektoer 2019.
Gert en ik zijn de voorbereidingen gestart voor de editie van dit jaar.
Save the date: zaterdag 23 november 2019.
Uitvalsbasis: Ruigenhoek, Utrecht.
Uiteraard weer sponsor: Muddler.nl
(Combi)Forelvissen kan ook dit keer weer.
Sponsor: Ruigenhoek.
Net als afgelopen jaar is het ook mogelijk weer op forel te vissen bij de Ruigenhoek. Ook een combinatie is weer mogelijk.

Om het nog mooier en makkelijker te maken heeft 1000vliegen.nl een paar mooie streamers beschikbaar gesteld! 
Hier in grote lijnen het programma van de Combi-forumdag op 23 November 2019.
Locatie: Forelvijver De Ruigenhoek, Sint Anthoniedijk 120, 3566 ME Utrecht

09:30 – 10:30 uur: Verzamelen en koffie.
10:30 – 12:30 uur: Eerste dagdeel vissen.
12:30 – 13:30 uur: Lunch
13:30 – 15:30 uur: Tweede dagdeel vissen
15:45 – 16:30 uur: Prijsuitreiking


Nadere informatie zal volgen en daarmee dit openingstopic aangevuld.

Deelnemers
Gerrit59
JB
Perry Golddigger
Happy Fisherman
Markpiet
Get!am
OV
vdKaa
Goswit (o.v.b)
Team
Wilco en broer
Jo Flyfishing
Drefter
Koen
Jan Molenaar
Jos
Gert
Herman

Wie volgt?
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

jo flyfishing

Mooi Herman.

Al enig idee in welke omgeving de feestelijkheden gaan doorgaan?

"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Herman

Jazeker, dat wel.....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

goswit

Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

MartinT

Hij staat alvast genoteerd. Was gezellig vorig jaar.

jo flyfishing

Quote from: Herman on July 29, 2019, 17:32:43
Jazeker, dat wel.....
Hmmm, vind ik niet echt terug in googlemaps[emoji2957]

Sent from my moto g(7) plus using Tapatalk

"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Herman

Geweldig Jo!
Denk dat we einde van de week weer wat prijs gaan geven....
Helaas voor jou is het wel weer in Nederland 8) (heb je nog niet veel aan, dat weet ik).
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

JB

Kijk er naar uit  ::goodjob::
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Gerrit59

Je mag mij ook weer noteren.
Locatie Ruigenhoek? Dacht dat we daar een jaarlijks evenement van zouden maken  :) :) :)

Gerrit

MarcelN

Mag ik een vraag stellen? JB had laatst die tour gewonnen, waarom komt het dan niet hier in het Westen of regio Gouda dé snoekregio? Zijn de Belgen ook blij...
Ik begreep dat het voor de "Oosterlingen" té ver zou zijn, bestaat dit forum alleen uit het Oosten?
Ik zou best wel eens mee willen doen, maar alles wordt zo ver weg georganiseerd, net als die binddagen, ik begrijp dat niet.

JB

Quote from: MarcelN on August 06, 2019, 23:45:20
Mag ik een vraag stellen? JB had laatst die tour gewonnen, waarom komt het dan niet hier in het Westen of regio Gouda dé snoekregio? Zijn de Belgen ook blij...
Ik begreep dat het voor de "Oosterlingen" té ver zou zijn, bestaat dit forum alleen uit het Oosten?
Ik zou best wel eens mee willen doen, maar alles wordt zo ver weg georganiseerd, net als die binddagen, ik begrijp dat niet.

Laatst? Dat is al weer 3 jaar geleden :D
Vorig jaar was het centraal Nederland dat beviel ook goed. En of het nou in de buurt is of niet als je zin hebt om mee te doen dan doe je mee. En begin niet elke keer over die oosterlingen, dat wordt een beetje een hangende grammofoonplaat.
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

MarcelN

Oké, duidelijk ::goodjob::

Herman

Hoi Marcel (en anderen),
"Helaas" was ik de winnaar van de afgelopen editie.
Dan heb je het "voorrecht" de volgende te gaan organiseren.
Vaak mag de winnaar aangespoord worden het organiseren van doen te maken. Uiteindelijk hebben we (Gert en ik) afgelopen jaar zelf maar besloten die combi dag te gaan organiseren.
Ik vis normaal gesproken bij mij in de buurt (Brummen/Zutphen) en omgeving. Helaas zijn daar niet de plaatsen om met een grote groep te gaan vissen. Tenminste snoektechnisch dan.
Dus ga je op zoek naar iets centraler in Nederland.
Afgelopen jaar gekozen voor de uitvalsbasis Ruigenhoek.
Dat is goed bevallen!
Dusss dit jaar gaan we daar weer heen.
Als je wilt kun je dit jaar nog de zgn "tour de OV" organiseren, was ook iets jaarlijks maar nu nog niet georganiseerd helaas.
Of alvast aangeven dat je in 2020 de organisatie van de snoektoer wilt doen. Lijkt me inderdaad wel mooi om nog een keertje verder naar t westen af te reizen naar watertjes waar jij vist!
Kijk maar even. Overleggen via PB is altijd mogelijk om (soms) onnodige discussies te voorkomen. Bellen kan ook 8)

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

Ps. Uitvalsbasis vast genoteerd in openingstopic..
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

#14
Uiteraard is Muddler.nl weer sponsor met enkele prijsjes.
Daarnaast alvast een lijstje met deelnemers, kunnen er nog zat bij 8)
Openingstopic aangepast.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Zet me er maar weer bij Herman!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

pepertje

Quote from: MarcelN on August 06, 2019, 23:45:20
Mag ik een vraag stellen? JB had laatst die tour gewonnen, waarom komt het dan niet hier in het Westen of regio Gouda dé snoekregio? Zijn de Belgen ook blij...
Ik begreep dat het voor de "Oosterlingen" té ver zou zijn, bestaat dit forum alleen uit het Oosten?
Ik zou best wel eens mee willen doen, maar alles wordt zo ver weg georganiseerd, net als die binddagen, ik begrijp dat niet.

Als die uit het oosten het niet doen doet niemand het, mensen zoals jij schreeuwen wel maar ondernemen niks.
de oude hap, mensen uit het oosten waar jij op duid die het altijd maar weer deden en vaak op het laatste moment het toch maar weer doen, hebben al vaker gezegd er klaar mee te zijn.
altijd maar weer dat gezeik van gaste zoals jij.
binddag is al jaren het kindje van Arno, nou misschien wil hij het ook wel uithanden geven, vraag hem is.

waar was je dan toen Jan (troutbuster) vroeg of iemand het binden en forelvissen bij de Ruigenhoek wilde over nemen qua organisatie?
waar was je dan toen Maurice vroeg wie de tour de OV moest of wilde organiseren? tour de ov was al lang omgedoopt van tour de Overijssel tot tour de overal.

heb me een tijd je stil gehouden maar ben er nu wel klaar mee,

keerl organiseer zelf wat of hou het comentaar voor je en hou je bek ::asshole::



en weer terug naar lurken
vliegvissen is mooi en leuk iedereen doet het op zijn manier.
vissen is leuk maar moet geen verplichting worden ;)

Herman

Je staat er bij Bram!
Zullen we het nu maar weer gewoon over de komende snoektoer hebben?
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

markpiet

De snoektour  ::goodjob::.
Zet mij er ook maar weer bij.
groeten van Mark
><((((0>

goswit

Kleine jongens worden groot. ;)
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Get!em

Ik heb de zaterdag genoteerd, was leuk vorig jaar.

En ik zie dat Marcel een extra dag organiseert in ZuidHolland? Open je alvast nieuw topic met tijd en plaats?
Hoe meer vis hoe beter... [emoji39]



ov

tof, ik sluit me graag aan, wel met de mededeling dat ik nog een beginner ben en dus nog wel wat vragen van te voren (en gedurende de dag) zal hebben :)

Herman

Julie staan genoteerd!
Ennuh, Onno, dit is nu het leuke van dit soort dagen!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Get!em

Ik had vorig jaar niet eens een hengel ;)

vdKaa

Zet mij maar op de lijst van deelnemers.
Vissen bij Rick is altijd weer een feestje 😊

Groet,
Johan
Fouten zijn kansen om iets te leren