Ook weer eens ge-emmer met photobucket

Started by Marco B, April 29, 2017, 15:01:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Joost S.


Vliegvissers.nl


Joost S.

#28
Prima, ben reeds ingelogd. Maar wat wordt er van mij verwacht? Moet ik foto's plaatsen, of berichten?

Of even wachten op instructies wellicht?


Ps. Mijn forunnaam is Joost S. echter kan ik hier niet mee inloggen. Dat moet nog steeds met de oude forum nick; natte vlieg. Dat lukt gewoon. Maar misschien handig om dit te veranderen indien mogelijk. Maar dan weet je dat, dat ik natte vlieg ben, mocht je die ergens tegenkomen.

Plantje

#29

Twee dingen graag testen:
E?n...rare vraagtekens die je krijgt bij het gebruik van bijzondere leestekens. Zoals ???
Twee: Plaatsen van foto's. Ik heb op de Acceptatie Test omgeving geregeld, dat er geen limiet meer is aan het aantal foto's dat je kunt toevoegen en ik heb een uitbreiding toegevoegd waarmee je foto's met ??n klik op de knop "inline" in een bericht kunt plaatsen.

Ik kan uitgebreide uitleg toevoegen, maar ik ben ook benieuwd of het redelijk vanzelfsprekend is.

Ik was er al achter, dat Natte Vlieg in plaats van Joost S. moest toevoegen :) Dat wijzigen zou misschien wel kunnen.... ga ik ook even eerst testen op de Acceptatie Test omgeving. Wil je met Joost S. kunnen inloggen?
Edit: op de Acceptatie Test omgeving is je gebruikersnaam en je display naam nu Joost S.

Joost S.

Ok.... ik ga eens wat prutsen daar. Wat foto's ed, en ik laat het je weten als er issues voorkomen.


Plantje

Ok, thanks.  Ik hoor het wel. Wil even kijken of ik beide zaken deze week op Productie kan uitrollen

Joost S.

Quote from: Plantje on July 31, 2017, 17:42:31


Ik was er al achter, dat Natte Vlieg in plaats van Joost S. moest toevoegen :) Dat wijzigen zou misschien wel kunnen.... ga ik ook even eerst testen op de Acceptatie Test omgeving. Wil je met Joost S. kunnen inloggen?
Edit: op de Acceptatie Test omgeving is je gebruikersnaam en je display naam nu Joost S.


Natte Vlieg, wat een naam. Dat kan je op andere forums die niet over vissen gaan maar beter niet gebruiken hahaha  ;D.

Prima zo Plantje!  ::goodjob::

Plantje

Goed nieuws! Op de Acceptatie Test omgeving werkt het plaatsen van foto's een stuk beter! Mede dankzij de tests van Joost.

Deze week even netjes op het Productie forum zetten

jo flyfishing

"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Plantje

Ja, ik heb hem nu helemaal zoals ik hem wil hebben. Echt gaaf!

Als ik het hier op Productie ga uitrollen hoor ik graag van mensen of er nog problemen zijn bij het gebruik ervan.

Plantje

Het doet me deugd te kunnen vermelden dat er een gemakkelijkere manier is om foto's toe te voegen aan een post!
Zie Forum wijzigingen voor uitleg en het gebruik van deze manier