Even voorstellen.

Started by kolderiekie, April 09, 2012, 10:41:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kolderiekie

Hallo allemaal,

Mijn naam is Karel van Houten, ik ben bijna 54 jaar en ben zoals de meeste onder ons begonnen met vissen met een vaste ( bamboe ) hengel. Ik ben altijd blijven vissen en sinds een jaar of 15 ga ik naast het vissen met de vaste stok ( samen met het vrouwtje ) een behoorlijk aantal nachten per jaar passief karpervissen of struin de polders hier actief af met een pen hengel. Het vliegvissen heeft me altijd geinteresseerd, maar ik heb nooit de stap genomen me erin te gaan verdiepen. Nu heb ik dan uiteindelijk een hengel en twee reels aangeschaft en ga met een mede bestuurslid van de vis vereniging samen in de leer bij een ander bestuurslid.
Ik hoop hier leuke uurtjes door te brengen, en wens iedereen alvast een heel fijn visjaar toe met veel en mooie vangsten.

greetz Karel

A{b}r{a}xa{s}

Hoi hoi Karel, welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst. :)
Veel suc6 met je nieuwe hobby :)

(ik heb je topic even naar het gastenboek verplaatst)

vliegvisserdorian


kolderiekie

Okee,
Thank's voor het verplaatsen, lekker slim zo'n nieuw lid die meteen gaat schrijven in plaats van even kijken waar te posten!!  Ik zat net even een beetje te lezen bij andere posts, en ik geloof dat het me nu al behoorlijk begint te trekken.

A{b}r{a}xa{s}

Maakt niet uit :)
Hoop dat het je hier een beetje gaat bevallen.

Gert

Welkom hier Karel. Ik zag dat je uit Purmerend komt - dan moet je dit maar eens doorspitten.
OV 4 - Hier!!?? (2 juni)

Zelf kan ik er niet bij zijn, maar meestal is dit soort dagen voor ons NH'ers wat verder weg dus dit is een mooie gelegenheid voor je om meteen met een heleboel mensen en dingen kennis te maken.

Groet,
Gert

Zeenimf


Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

kolderiekie

Ik kan mijn lijn nog niet uitgooien, moet eerst nog even lessen. Als ik daar ga staan te zwiepen denk ik dat de echte vliegvissers niet blij zullen zijn. Maar ik prijs me inderdaad gelukkig dat ik hier woon, ik ben helemaal gek van het met mijn fiets door de Beemster rijden en achter de karper aan met de pen, dit ga ik straks uiteraard lekker met de vlieghengel doen in de hoop wat mooie voorn en brasem te scoren.

A{b}r{a}xa{s}

Je hebt nog even...en daarnaast, er zijn zeker mensen aanwezig die je ook met werpen kunnen helpen en tips kunnen geven.
Op forumdagen wordt er ook erg veel ge-OH-t....gezelligheid is een must :)

kolderiekie

Ik denk dat ik er inderdaad maar gewoon naar toe moet gaan, al die vissers die het wel heel goed kunnen, kan ik natuurlijk altijd van leren en op vlieggebied moet ik nog heel veel leren, alles eigenlijk.
Als er iemand in de buurt van Purmerend wil leren over karpervissen, ik deel mijn kennis graag en als er iemand is die hier woont en die een keer met een verse vliegvisser op pad wil, ik houd me aanbevolen.

A{b}r{a}xa{s}

Ik zou inderdaad gewoon gaan :)  (zal ik je op de lijst er bij zetten ?)

mrproper

Welkom Karel ,

Gelukkig weer een Noordhollander.!!!!!!     ;D ;D ;D

HappyFisherman

Welkom en veel plezier hiero!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gerrit72


WELKOM!

Veel plezier op dit forum. Als je in de ontdekkingsfase zit, is dit forum ideaal om snel kennis op te doen.
Er komt genoeg voorbij en anders post je een gerichte vraag. Je wordt goed geholpen!

Veel plezier :)!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Inderk

Welkom hier bij het forum vol met lotgenoten.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


youri


Beertje

Welkom Karel,Ook ik ben vrij laat met vliegvissen begonnen (52 jaar) maar het is er niet minder leuk om.Goed dat op dit forum bent gekomen,je kunt hier heel wat over vliegvissen opsteken.Veel plezier en succes ::welkom:: ::welkom::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.