EINDELIJK!!!

Started by jayh, July 29, 2013, 23:11:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jayh

Vandaag was het dan EINDELIJK zover. Paar weken terug had ik mijn vliegvis spullen aangeschaft en ben ik natuurlijk gaan vissen helaas een aantal sessies zonder resultaat, Wouter Veuger smste me laatst nog hoe het vliegvissen ging. Ik smste toen terug " Nog niks maar ik geef niet op :P.

M'n vriendin had vandaag zin om met de vaste stok te vissen, ik ben natuurlijk meegegaan maar dan met mn vliegvishengel  8).

Eenmaal aangekomen op de stek zag activiteit in het water en het duurde niet lang voordat mijn indicator zag bewegen, de eerste keren waren het missers maar er was interesse. En toen gebeurde het....mijn indicator schoot naar beneden en HANGEN!! mijn eerste vliegvis vis was binnen.


Niet groot maar ik kan me niet meer herinneren dat ik bijna een gat in de lucht sprong voor zo'n vissie. Sjonge sjonge wat was ik blij zeg!
In totaal heb ik 15 vissen mogen bekijken wel veel van klein formaat maar ik ben blij ;D.


Mooiste van vandaag.

Ik ben verkocht jongens hehehe.


Tot slot de foto van de dag


Dochterje heel gefocussed hahaha.

Greetz,

Jay






Rena

Gefeliciteerd man ...  ::goodjob::

HappyFisherman

Kleine vissen met een gouden randje :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Top Jay.... Weer een verslaafde erbij....


Sieger

Troutbuster

"Hooked for life" !! ;)
::goodjob::

Gr

Jan
"Petri Heil"


Gerrit72



Mooi werk Jay!

(ook een mooie visstoel!)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

wouter veuger

gefeliciteerd jason!,zo zie je maar weer,de aanhouder wint!

en die laatste foto is ook wel erg cool! ::agree::

greetz!

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

jayh


ErickW

Super, hooked. En die laatste foto is smelten.

Mike

And another one bites the dust, ;D Very nice!

Een jaar of 15 geleden ongeveer, ving ik ook mijn eerste voorntje op de vlieg.
Het was een ruisvoorntje, iets kleiner dan jou eerste vis.
Ik zou willen dat ik er ook een foto van had gemaakt, dan had ik m op een giga groot canvas doek laten zetten en in de woonkamer aan de muur gehangen.

Eerste vis op de vlieg,  ::KOOL::
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

jayh

Mike je hebt me op ideeen gebracht hehehe 8).

Zit nu met gezin in antwerpen ik  kan niet wachten om weer te gaan vissen haha.

Greetzz

jayh

Zo vandaag weer even erop uitgegaan en dit keer weer met succes  ;D

Hier wat plaatjes.













Ook heb ik wat aparts meegemaakt. Tijdens het binnenhalen van een mooie ruisert klapt er een mooie formaat snoek op de ruisvoorn. Sjonge Sjonge het werd nog een leuke dril ook en de snoek liet maar niet los ik kreeg het vertrouwen dat ik hem kon binnenhalen maar helaas net voor de kant liet de snoek los. Maar gelukkig maakte de ruiser het " goed ".

Greetz,

Jay

wouter veuger

lekker bezig jay!,bekend stekje ook ;)ik liep er vanmiddag nog :D,ik had er vorig jaar een keer precies hetzelfde,tijdens het binnenhalen van een baars dook er ook een dikke pike op,van de baars was toen weinig meer over alleen.

dag later ben ik toen gewapend met de #9 teruggegaan,en ving ik een dikke snoek.

eerdaags maar eens afspreken he?

jayh

Thanks Wouter. het gaat echt lekker nu hehe. Ben nog vaker op pad geweest met de vliegenlat en telkens met succes echt een leuke visserij dit!

We moeten idd maar weer eens afspreken ;D

groetjes,

Jay

Plantje

Mooie visjes Jay. Het is nogal snel verslavend hè? ;)

Die voorn die door de snoek gepakt werd heeft het overleefd? Valt dan nog mee!