nog wat vlieggies

Started by A{b}r{a}xa{s}, April 22, 2011, 10:06:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Om de voorraad nog iets verder 'op te kuisen' heb ik nog wat vlieggies voor een geïnteresseerde beginnende/niet-bindende vliegvisser.
Ze gaan in 1 keer weg, ik ga niet meerdere setjes maken.
(NB. alleen regelmatig terugkerende forummers reageren aub)
bij interesse : even een e-mailtje aub met naam/adres info

hannus

ha ha, ik heb geen behoefte aan nog meer vliegjes, ik heb er meer dan genoeg. Toch haak ik hier even op in;  een week of wat geleden wilde ik een "nieuwe" wat gratis vliegen sturen.
1. hij gaf zijn adres met zijn nickname, vind ik een rare zaak, als je iemand iets geeft mag je toch weten hoe hij heet?
2. ik merkte dat het geen terugkerend forummer was.
Ik kreeg wel de vraag om de reden voor het vragen naar een normale naam, maar ben er verder niet op in gegaan. Ik dacht dus, laat maar lekker zitten en heb niets opgestuurd. De betrokkene heb ik ook niet meer op het forum terug gezien. Of er moet mij iets ontgaan zijn.
Ik ben wel benieuwd hoe hier over gedacht wordt, zo in het algemeen.
Ik wens iedereen prettig Pasen,
groet,
Hans.

maurice

Ben het wel met je eens Hans.
laatste tijd weer veel nieuwe namen erbij, maar even voorstellen ho maar.
vaak de wat meer geïnteresseerde en serieuze nieuweling blijft wel komen en stelt zich voor.


::bbq:: ::proost:: ::proost::

Jozua

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on April 22, 2011, 10:06:54
Om de voorraad nog iets verder 'op te kuisen' heb ik nog wat vlieggies voor een geïnteresseerde beginnende/niet-bindende vliegvisser.
Ze gaan in 1 keer weg, ik ga niet meerdere setjes maken.
(NB. alleen regelmatig terugkerende forummers reageren aub)
bij interesse : even een e-mailtje aub met naam/adres info
Hey, Even een vraagje. Je hebt me de laatste keer vliegjes opgestuurd, daar zaten vliegjes bij met een soort van rugschild uit foam.
Moeten ze een insect of een visje voorstellen? en hoe vis je ze dan?
Nogmaals merci Groetjes.

brian

jozua, ik denk dat het misschien een tor moet voor stellen?(ik heb ook is gehad van bas!) het moet wel een insect voorstellen en het drijft igg wel! door de foam


A{b}r{a}xa{s}

Jozua, dat zijn ABC vliegen geweest denk zo uit mn hoofd)

@hannus : om precies die reden heb ik er dit keer (voor het eerst) iets over gezegd in het topic :)

de vliegjes hebben inmiddels een nieuwe bestemming gevonden.

HappyFisherman

Het blijven mooie acties Bas, want waar kun je tegenwoordig nog gratis iets goeds krijgen. Voor de beginnend vliegvisser is er niets moeilijker dan vliegen te vinden zonder de moeilijke keuze te moeten maken over welke vliegen "goed" zijn!

Wat Hannus en Maurice aangeven is ook he le maal waar. Het is onvermijdelijk om zulk "parasitair" gedrag tegen te gaan, maar als je vliegen weggeeft bepaal je nog altijd wel zelf aan wie toch?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

christianvt

Inderdaad ik heb ook een setje prachtige vliegen van Bas gekregen Heb er iigv veel plezier mee ;D ;D

Rossie69

abc werkt nu ook leuk op forel putjes :)

A{b}r{a}xa{s}

Zo nu en dan wat vliegjes weggeven is vooral om de beginnende vliegvissers enthousiast te houden voor het vliegvissen.
Als je zo iemand blij kunt maken...niets mis mee toch.
En ondertussen is het ook nog een stukje promotie voor Vliegvissers.nl. :)

vliegvisgek

ja bas nogmaals mooie actie heel mooi  ;) :P

Hilco

Nou , als je toch aan het weggeven bent,  ik ben op zoek naar dat ene vliegje waar alle vissen  in bijten.
Ik ben al in diverse winkels geweest maar die hadden hem niet.

het gaat om de "Haarlemmer vlieg"  :P

A{b}r{a}xa{s}

ships...die heb ik net vorige week in een boom gehangen :)

peter

 ;) ;) Geef mij dan maar de" Ämsterdammer vLieg of de Mokumvlieg" ;) ;)
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69

bij ons is het de mug die het goed doet.


hendri

een meppeler mug ckers! ;D ;D

Rossie69

helemaal goed Hendri
moppeler mugge zifters

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Patters

Ik heb van Bas ook een setje vliegen gekregen.
Daar ben ik Bas ook heel dankbaar voor!!

Zelf vliegjes binden doe ik (nog) niet. maar heb toch al wat visjes gevangen ondertussen :D

A{b}r{a}xa{s}


HappyFisherman

Als jij nog een setje vliegies wegdoet Evert dan ga ik ook schooieren :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hilco

Ik vind het als beginnende vliegvisser ook helemaal geen ramp om ergens voor te betalen , het belangrijke vind ik dat je niet in de winkel allerlei rommel koopt, liever koop ik bij forumleden vliegen waarvan verwacht mag worden dat er wat mee gevangen kan worden.

lukt het dan niet dan ligt het niet aan de vliegen.

Maar ik ben zovaak de naam red tag nimf tegen gekomen dat ik er daar 5 van heb gekocht bij een webshop tesamen met 5 copper john nimfen. 

helaas nog niets aan mogen vangen , maar dat zal wel beginnerspech zijn  :(  ( heb ook alleen nog maar midden op de dag tijd gehad om te wapperen)

HappyFisherman

Zijn die nog extra verzwaard of alleen een goudkop er op Hilco?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

bij

Beste Hilco,

ik als beginnende vliegvisser heb van andere forummers ook vliegjes gekregen. Waar ik heel blij mee ben, maar jammer genoeg nog niets mee gevangen. DIt zal zeker niet aan de vliegjes liggen maar aan de kwalitet van de visser en viswater. Ben benieuwd wie als eerste de eerste vliegvisvis vangt.


Hilco

Quote from: HappyFisherman on April 29, 2011, 21:35:10
Zijn die nog extra verzwaard of alleen een goudkop er op Hilco?

kweenie............ ik zal ze morgen eens op de foto zetten.