waadpak

Started by jelle, February 02, 2012, 21:23:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

jelle

Heeft iemand hier ook ervaring met de vision keeper waders
Bevallen deze, en welke maat zou ik moeten nemen met 1,8 meter lengte en schoenmaat 45
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Canadian_Streamdance

Hey Jelle

ik heb zelf ook nog niet zo lang een Vision waadpak maar ik heb de Ikon! met hierbij Hopper waadschoenen van Vision
ik ben er mega tevreden over tot nu toe heb toen het nog beetje weer was al paar keer mee in het water gestaan!
super licht en ademend materiaal en mooi afgewerkt! zit heel erg comfortabel en de schoenen ook!

de maten zijn dezelfde als je kleren die je normaal draagt ik heb bijvoorbeeld M in mijn jassen en truien en het waadpak dus ook
let wel op bij de schoenmaat die heb ik 1 maatje groter als mijn eigen schoenmaat omdat die neopreen sok er nog in moet
en een te strakke schoen is dan niet fijn!
vision is goed in het maken van waadpakken en ze leveren mooie kwaliteit dus niks mis mee en ook nog tegen een mooie prijs!
kan er niets slechts over zeggen!



Koen

Ik heb ook de Ikon met de hopper schoenen. Ben er erg tevreden mee :) ik heb alleen de vilt schoenen genomen en ik had (achteraf) beter de andere kunnen nemen. ik ben zelf ff gaan passen bij hooked on the Fly.

ben

Goedendag, wat Koen hierboven zegt klopt helemaal, Ik heb ook de Vision IKON en de hoppers en achteraf ook liever andere zolen dan vilt willen hebben

jelle

maar wat maakt een ikon dan zo veel meer waard dan een keeper?
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

ben

en toen was ie er niemeer!!!!!

Plantje

Wie was er niet meer?

Beertje

Je kunt het beste je waadpak  aantrekken en dan de schoenen passen.Je voelt dan of het lekker zit.Want ook al is de maat goed,het komt toch voor dat het bij de ene schoen wel knelt en de andere niet (ervaring).
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

jelle

Quote from: Plantje on February 24, 2012, 05:52:38
Wie was er niet meer?
Ik denk ik?
nou ik heb gekozen voor een waadpak van taimen met 5 lagen bij de benen,
en ook te gebruiken als broek.

Schoenen heb ik nog niet, ik wil eerst weten of de maat ook uitmaakt met die neopreen sokken.
ik denk van 45 naar 46
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens