Goedendag, ik ga a.s. zaterdag meedoen met de tftc in t'harde, wie heeft er Tips

Started by ben, April 17, 2012, 23:07:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Herman

Ben dit jaar niet in de gelegenhied mee te doen... had ik mooi mn nieuwe #6 HerminatorIII kunnen testen.
Gisteren met de vrouw naar Monschau geweest. "Toevallig" de #4 mee.....
wel vis gezien, eentje net voor t landen gelost. En natuurlijk weer bomen en stenen verschalkt.
Kan ie niet zo goed tegen. Dus na een uurtje was de top weer een deeltje extra....
Gelukkig begon t te regenen en hagelen, dus maar weer ingepakt.

Succes zaterdag mannen! Kan ik dit jaar in ieder geval niet in de prijzen vallen daaro....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Rossie69

jemmig Herman,wat doe je toch dan met die hengel van je.
weer kapot,zo toch voor ijzervezel in binden vragen.


ben

Nou Mensen, ik heb de eer om met Ben Beijer als vismaatje te mogen vissen, maar welke 3 vliegen moet ik nu meenemen? en in welke volgorde, ben best wel zenuwachtig, hoop dat Rossie een stevige lunch bij zich heeft, had ie beloofd geloof ik ???!!!???

maurice

Ben begin maar met de rossiekiller oranje of geel of een zwarte met rode kop buzzer.

ik lul ook maar wat hoor.

mensen veel plezier daar morgen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

Quote from: ben on April 20, 2012, 20:25:22
Nou Mensen, ik heb de eer om met Ben Beijer als vismaatje te mogen vissen, maar welke 3 vliegen moet ik nu meenemen? en in welke volgorde, ben best wel zenuwachtig, hoop dat Rossie een stevige lunch bij zich heeft, had ie beloofd geloof ik ???!!!???
;D

nou dan moet je maar es echt mee doen met nk vissen van de vnv.

hahaha je lunch is pas na de 2e manche Ben,dus dan moet je je broek al best vol hebben.
kom op hoe old bei.

ja die lunch ligt nu op het aanrecht,af te koelen.
komt goed Ben.

Arno

het zegt niet zoveel maar een gewone zwarte wooly bugger heb ik gister op de eemhof zeker 20 stuks op gevangen
en een witte 4 stuks op de grote vijver
maar ja jullie zitten in 't harde en niet op de eemhof

Gr Arno

ben

@rossie: neem natuurlijk zelf ook wel wat mee!!!! ach het is maar vissen met een stokkie, we zien wel

Arno

Het is net als met Zeilen Ben
je weet nooit van te voren waar de beste wind zit.
maar je hebt niet de eerste de beste maat daar kan je echt nog wel het een en ander van leren.

Gr Arno

ben

@ Arno : Fijn te horen dat ik een goede maat heb, hoop dat ie ook blij met mij is, we gaan er gewoon een leuk daggie van maken, De TONNETKAZERNE HERE WE COME en daarna we zien wel weer!!!!

Rossie69

als ze je toe laten natuurlijk.
paspoort controle is streng,vinger afdrukken en dna worden afgenomen bij nieuwe lingen.
maar das zo klaar.5 min en we zitten bij de blus vijver.


ben

vergeet je passies niet henkie!!!! ik ga nu nog even nadenken over m'n vliegjes met een lekker Whiskeytje, welke vliegjes neem jij mee Henk????

Rossie69


ben




Rossie69


Jasper

Ga slapen! We moeten knallen morgen. Ben zelf bijna thuis, zal morgen mooie actie aan vlieg kunnen geven met m'n kater...

Rossie69

Hahaha jammer ben in het café
knalle ja van achter uit de bokse.

ben morgen zeker van de partij,wordt opgepikt,dus moet wel klaar staan.

oet moarn


peter

Wat is de LUNCH Henkie ???????? lust wel wat nu naast mien borrel.

Heren succes morgen ,kan het tonnetje weer lekkerr gevuld worden de buren ook weer blij met de rook HaHa
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

A{b}r{a}xa{s}

succes vandaag mannen ! :)

samen met Troutbuster vertrek ik vanmiddag richting de Kool,
hopelijk hebben we daar morgen ook een beetje succes.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...


Zeenimf

Allen die morgen mee doen met de NK selectie wedstrijd en  ook die vandaag mee doen met de tffc in t,harde heel veel succes gewenst.

Heb mijn waadpak ook maar mee genomen ,ziet er niet rooskleurig uit voor morgen .

Vandaag is er een jeugddag van VNV in biddinghuizen ,maar zo te zien is het daar ook alless regen ,jammer.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

A{b}r{a}xa{s}

er wordt idd nog al wat nattigheid verwacht morgen, met stevige wind er bij
(vandaag mogelijk ook onweer, maar dat komt morgen geloof ik niet)

rustig een shaggy draaien wordt ook geen succes dan...grmbl.... voor alle zekerheid onderweg nog maar ergens een pakje cigaretten zien te scoren :)