A&M Vice

Started by Willem, January 22, 2013, 22:18:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

johan1965

Ik heb de A&M " Pro Serie " Vice 1 , bevalt goed. Maar heb eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal. Buiten de echte 'beginnersvice' die iedereen wel kent. Was destijds wel onder de indruk vd norvice,....en zijn prijs😀

Nigel

Op dit moment heb ik een beetje moeite met het klemmen van de haak in de vice. Misschien is het een kwestie van wennen. Ik zal het bekje eens goed nakijken maar naar mijn weten zag dit er netjes uit.

Menno_siemensma

Quote from: Nigel on June 28, 2017, 18:09:02
Op dit moment heb ik een beetje moeite met het klemmen van de haak in de vice. Misschien is het een kwestie van wennen. Ik zal het bekje eens goed nakijken maar naar mijn weten zag dit er netjes uit.
eigenlijk heb je alleen de grote knop nodig, de kleine bij de bek is alleen om grotere of kleinere haken er tussen te kunnen klemmen. met de onderste zet je de haak vast.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Nigel

Jij hebt de versie met de draaiknoppen begrijp ik nu. Ik heb de versie met t hendeltje.

p.forel

Met stel schroef zo instellen dat je haak er net tussen pas en dan hendel om zetten om te klemmen

Menno_siemensma

Quote from: Nigel on June 28, 2017, 21:05:51
Jij hebt de versie met de draaiknoppen begrijp ik nu. Ik heb de versie met t hendeltje.
ah ok nvm dan  :)
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.