Snowbee Waldron Vice.

Started by Team, November 10, 2011, 20:50:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Team

Er zijn enkele mensen onder jullie die ervaring hebben met deze vice????   Jan Bruins ???  Ik kan er een kopen voor 150 euro nieuw. moet ik dat doen. Is hij zo goed als ze zeggen??

Team.
NUNC  AUT  NUNQUAM

Sieger

Hoi Team...

Zou dit topic even lezen: Snowbee Waldron Vice (gebruikerservaringen)

Mix-feelings zou ik zeggen...


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

hangt ook af van hoe veeleisend je bent over je vise (materiaal),
ik gebruik deze vise in ieder geval naar volle tevredenheid
(voor zover ik aan binden toekom...*zucht*)

Jan Bruins

Hallo Team,

sorry voor mijn erg late reaktie.

Voor 150 euries zou ik geen moment twijfelen........KOPEN !!

Ik bind er nu bijna een jaar mee en hij bevalt mij prima !!

Moet wel zeggen dat ik een voorkeur heb voor de wat kleinere vliegen.

Heb er wel streamers op gebonden hoor, maar dat is niet zo mijn ding.

Op bijna elke vice valt wel wat aan te merken, daarop is de Snowbee is geen uitzondering.

Maar ik bind er met veel plezier op, en ben nog geen dingen tegengekomen waarvan ik dacht shit.....
I don't drink water, fish f*ck in it...

Team

Beste Jan,,

Dank voor je bericht, ik heb hem al, de kleine probleemtjes die jij had, heb ik niet, alles perfekt. Ik heb zo bij zo alles van SNOWBEE.   hengels ,reels, lijnen, waadpak,, schoenen, tassen,vliegvisvesten. Ze noemen mij in Engeland de Snowbeeman. Ik bind ook het meest 10 tot 18, ik heb er al een mooie daylight lamp op zitten ,nu alleen nog de siteplate en bobbinholder, heb jij die ook?? en bevalt hij goed omdat ik las dat die niet zo goed bleef zitten. Ik gebruik de
verlengingsas niet.  Nu nog in het algemeen,  John Backers hengelsport.nl heeft aanbiedingen  daar heb ik hem gekocht 150 euro   Orvis  50% aale hengels.

Ton Meijer    TEAM
NUNC  AUT  NUNQUAM

Inderk

Quote from: Jan Bruins on December 09, 2011, 16:15:15

Moet wel zeggen dat ik een voorkeur heb voor de wat kleinere vliegen.

Maar ik bind er met veel plezier op, en ben nog geen dingen tegengekomen waarvan ik dacht shit.....
Dat eerste wordt volgend jaar wel geregeld Jan! 28-02-2012 staat in de agenda, en wij gaan hopenlijk al eerder aan de bak.

Tweede komt nog wel....... 8)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Jan Bruins

Hallo Ton,

alweer een hele late reactie  :-\

Ik heb er inmiddels een bobbinholder, sightplate en een parachutetool bij aangeschaft.

Van deze 3 gebruik ik de sightplate altijd en dat bevalt uitstekend. Heb overigens niet de originele aangeschaft, maar een echte KP sightplate.
I don't drink water, fish f*ck in it...

Team

Dank Jan  voor de info, heb de snowbee gekocht met slghtplate ect, gaat erg goed, wat is een KP??

Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

Jan Bruins

Dat zijn de initialen van de maker  ;)
I don't drink water, fish f*ck in it...