Vice bek

Started by HappyFisherman, September 12, 2011, 15:28:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Gisteravond had ik een haak vastgezet in de vice, pak m'n bobbinholder en ineens hoor ik PING... Haakje er uit gesprongen en mooi wel een hoekje uit de bek van m'n vice  ::muur::
Was er direct goed flauw van en ben maar weer op de bank gaan hangen! De heeeele kleine haakjes gaan mij dus niet meer lukken  ::zucht::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

balen man !

en nu, alleen grote(re) haakjes of sparen voor een nieuwe ??

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Ik ga straks ff kijken wat de schade precies is, maar kleiner dan #18 wordt een probleem denk ik...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

Je hebt van die kleine klemmetjes die je in de vice kunt zetten! misschien is dat wat.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rossie69

neu gewoon de dealer bij z,n kraag vatten.


harlin

Quote from: weerwolf on September 12, 2011, 19:10:44
Je hebt van die kleine klemmetjes die je in de vice kunt zetten! misschien is dat wat.
Had ook zo'n ding in de camper voor "nood", is niets dat spul.
Dat vind ik dan.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

vliegvisgek

wat voor vice heb je happy want wat henk al zei dealer bellen smsen mailen succes :)

corkster2

hallo ik heb een danvice met het zelfde probleem je kan daar voor losse bekken kopen bij kaj hengelsport in tilburg 25euro

Jan Muisers


Zonde, Bram. De dealer mailen is nog niet zo'n slecht idee.

Eehhh...tis toch geen Scott, hoop ik? (sorry, kon het even niet laten.)

Jan.


HappyFisherman

HAHA, nee geen Scott. Wel dezelfde winkelier :D Morgen maar eens bellen en zaterdagmorgen ff een bakkie gaan doen bij de beste man...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

dartmayor

Hahahaa, 1 - 0 voor Jan.
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

Rossie69

Quote from: HappyFisherman on September 13, 2011, 21:51:37
HAHA, nee geen Scott. Wel dezelfde winkelier :D Morgen maar eens bellen en zaterdagmorgen ff een bakkie gaan doen bij de beste man...
doe je best Bram.
loopt wel spaak.
en anders even bij het kolletje pakken,en de andere kant van de bali laten zien ;)

vliegvisgek

weet zeker dat ie je helpt , anders gewoon oude inruilen en andere kopen in overleg wat arno al aan gaf 8)

Rossie69

was toch een hengel

vliegvisgek

hengel vice maakt niet uit ik had mijn eerste waadpak daar gekocht van scierra en die was zo kapot in de bb heb gezegd wil een ander waadpak kocht toen de cc6 en heb er gewoon 200 euro betaalt , henk en klaar en de cc6 is echt perfecto ;) geen gelul met de bb tot nu toe anders gewoon weer terug kost zat toch dan verwacht je ook goede service