Voetplaat vice

Started by Alf, April 02, 2011, 21:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alf

Ik heb een vice met alleen een tafelklem, zou graag een voetplaat willen hebben zodat ik ook in de woonkamer aan de tafel kan binde, daar past de klem niet op! Zou dat ergens te koop zijn, losse onderdelen bijvoorbeeld? Ik heb vandaag trouwens mijn eerste ruisvoorn met mijn zelfgemaakte nimph gevangen. Afgelopen weken geoefend met werpen en vandaag voor het eerst naar een poldersloot met een nimph in plaats van een veertje! Iedereen een goede vangst gewenst van een beginnertje, Alf

vliegvisgek

effe bij de sponsers kijken voetplaat vice en dan moet je zekers wat kunnen vinden succes  ;)

Inderk

Volgens mij bij EGO Flyfishing.....
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Alf

Beiden bedankt, ik ga er achter aan!
Vr.Gr

fbergkotte

Misschien een handige tip voor de doe het zelver,

Ik heb laatst een A&M Vice gekocht welke ook alleen een tafelklem bevat. Echter heb ik hier zelf een voet voor gemaakt.

Ik heb heel simpel 2 klossen Beuker multiplex 25mm aan elkaar geschroeft.
Het gat voor de vice heb ik een halve milimeter kleiner geboord waardoor hij mooi klemt.

Als je geen beuken multiplex tot je beschikking hebt neem dan een andere houtsoort die zwaar genoeg is (qua gewicht) zodat je Vice niet om mieterd als je aan het binden bent.


Gerrit72




En Alf geweldig dat je al een ruisvoorn hebt gevangen!
Plaats anders eens een foto, er zijn hier genoeg liefhebbers van Ruisvoorn :)
(ik moet mn eerste dit jaar nog vangen   :-[)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

fbergkotte

Hihi dat berichtje is van 2011, maar ik dacht dat de tip voor de voetplaat nog wel handig is. ;)

Gerrit72


Altijd handig, een goede tip!

Ik had even niet naar de datum gekeken :-[
The only difference between men and boys is the price of their toys.