Rivier de Adda (Valtellina - Como - Italië)

Started by Satch, February 05, 2015, 19:29:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Satch

Ik ben serieus van plan om aankomende mei op rivier de Adda wat vlagzalm te verleiden. Dat zou er als volgt uit moeten gaan zien:

https://www.youtube.com/watch?v=vJWoYyAJmSo

Nu is dit een local (in ieder geval een Italiaan) dus met twee van deze vissen ben ik ook happy! De tips welke vliegen vooral in de tas te hebben worden op het einde van dit filmpje al getoond. Qua droog zal ik verder wat CDC, redtag en hertenhaar meenemen.
Als iemand anders er al eens is geweest hoor ik dat uiteraard graag. Anders pioneer ik met alle plezier voor jullie :)

iMarco

Mooie rivier... Overigens wel duidelijk dat Italianen beter zijn in het scheppen van ijs dan visjes... [emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

jeroen m

ziet r goed  uit man! en dikke vissen  8)

grtz jeroen

gijsie20

Italian nymphing  ;D

Ziet er mooi uit man! Succes van de zomer! Gaan we voor die tijd nog even vissen he  ;)

Satch

Quote from: iMarco on February 05, 2015, 20:47:49
Mooie rivier... Overigens wel duidelijk dat Italianen beter zijn in het scheppen van ijs dan visjes... [emoji12]

Hoe bedoel je precies? dat hij de vissen nog al rap binnenstript alsof het droog wasgoed is die buiten hangt wanneer plots een regenbui losbarst  ;D
Vind namelijk dat wel hij netjes omgaat met het onthaken vanuit een mooi netje.

Quote from: gijsie20 on February 05, 2015, 21:58:51
Italian nymphing  ;D
Ziet er mooi uit man! Succes van de zomer! Gaan we voor die tijd nog even vissen he  ;)

Ja natuurlijk, ik heb na dit weekend een bijzonder glassfiber hengeltje in bezit die absoluut getest moet worden met de droge vlieg in België of Duitsland!
Mijn routeplan voor van de zomer (juli) ligt nog niet vast. Opties zijn Zwarte Woud, Toscane, Bourgogne en/of tripje bloemenriviera.

iMarco

Ja precies wat je zegt en hij schept een aantal keer nogal mis.


Sent from my iPhone using Tapatalk