De Wolf

Started by drefter, May 27, 2012, 12:07:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

drefter

Ik ben weer terug zoals jullie misschien wel weten ben ik 2 weken op de wolf wezen vissen. Voor dat ik ging waren er al mensen die wisten te vertellen dat de wolf was gesloten ivm een lozing. Nu ik ben er geweest en die lozing is er dus ook echt geweest alleen ik zat hoger stroom opwaarts en dus niet in het lozings gebied en mocht er dus gewoon vissen. Daar het maar een stukje van een meter of 500 was heb ik me opperbest vermaakt het water was zeer laag een cm of 30 tot 60 en wat diepere pools. Plus dat het kraak helder was een extra handicap. Maar super als je dan toch je visjes weet te vangen. Ik heb alleen maar een paar foto's gemaakt puur voor het sfeertje ik heb er ongeveer een stuk of honderd weten te verleiden van klein tot groot omdat het water zogezegd vervuild was was er geen vis uitgezet en de vergunning die normaal 12 euro per dag kost mocht ik hebben voor 40 euro  voor 2 weken als je al zo begint is de hoop niet echt hoog maar goed ik ben niet zo'n schrijver dus hier een paar foto's.


















Gr Martin

Patrick(WF)

Mooi man daar. Mooi dat je je visjes wist te vangen daar.
Niet gek om 2 weken te kunnen vissen voor 4 tientjes.
Groet Patrick

A{b}r{a}xa{s}

Je hebt in ieder geval kunnen vissen en elke dag vis gevangen. :)
Zou balen zijn geweest als dat helemaal in het water gevallen zou zijn.

drefter

Dan had ik naar een andere camping gegaan had ook al iets anders op het oog maar het hoefde niet.dit was trouwens een goed plek strak aan de rivier .

HappyFisherman

Je visvitamientjes zijn weer binnen Martin!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

golddigger

En tot slot nog Hageneesjes kijken in Kyllburg ;D
Mooie foto's,wel wat magere vissen,die eerste twee
Die in het net prachtig(vooral de kleur)
Groet Perry

Raymond

Jazeker, toch weer mooi meegepikt, dacht ik toch... :D
::wtf::

maurice

mooie vissen Martin.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

jan114

zeg drefter op welke camping heb je dan gestaan

drefter