Overname forum

Started by Vliegvissers.nl, January 20, 2017, 11:01:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl

Enige tijd geleden is één en ander al opgestart. Bas is gestopt met vliegvissen en heeft zijn spullen de deur uit gedaan. Enkel voor ons heeft hij de moeite genomen het forum in de lucht te houden. Dat kan natuurlijk ook maar zo lang duren!
Al een hele tijd geleden was er sprake van dat iemand  het forum over zou moeten nemen. Zelf kwam het mij toen privé niet gelegen en ik ben Bas erg dankbaar, dat hij zolang het forum toch nog in de lucht gehouden heeft.

Nu is de tijd wel daar! Afgelopen weken en maanden zijn de administratieve handelingen verricht om het forum over te zetten van Bas naar mij. Verder heb ik afgelopen week met Bas een telefoon gesprek gehad om wat technische aspecten door te nemen en ook de overdracht van het forum account vliegvissers.nl te doen. Vol goede moed neem ik het stokje over van Bas en ik kan zeggen: ik heb er zin in!
Bas, nogmaals bedankt voor al het werk wat je hebt gedaan de afgelopen jaren! Het lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend dat je een plekje als erelid verdiend hebt!

Wat gaat er veranderen?
In beginsel niets. Het forum blijft het forum en iedereen zal zich herkennen in het forum. De moderators blijven gewoon actief. De regels blijven hetzelfde. De indeling van het forum blijft hetzelfde.

Onder water ga ik wel zo snel mogelijk het één en ander doen. Op het moment komen er geregeld foutmeldingen (om de zoveel seconden :) ) en deze wil ik eruit hebben. Om dat te doen ga ik de forum versie vernieuwen en tijdelijk alle extraatjes uitschakelen. Deze extraatjes worden dan langzaam maar zeker weer ingeschakeld. Ik ben van plan dat eerst te testen op een test omgeving alvorens ik het uitrol op de "live" omgeving.
Indien er forum technisch zaken misgaan, je opmerkingen of vragen hebt aarzel dan niet om contact op te nemen. Ik kan niet altijd beloven dat dingen binnen een dag opgelost zijn, maar soms zal dat wel lukken. Verder is het voor mij onmogelijk om alle facetten van het forum te bekijken en testen; ik heb jullie hulp dus hard nodig!
Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben dat er af en toe ook wel iets mis kan gaan.

Op de langere duur heb ik wel wat plannen met het forum. Daar is tijd voor nodig en ik wil dat langzaam maar zeker doorvoeren. Meer daarover later. En ook daar zal ik mensen vragen om hun bijdrage te leveren.

Verder betekent het voor mij persoonlijk: meer aanwezigheid op forumdagen en vooral meer vissen en binden! Ik blijf actief onder de naam Plantje en zal vanaf nu ook onder het account Vliegvissers.nl zaken plaatsen.

Met vriendelijke groeten,
Rudi Hendrix
(Plantje, Vliegvissers.nl)

Floor

Wij (als ik zo vrij mag zijn om voor ons allen te spreken 😀) zijn je eeuwig dankbaar!

Succes met je nieuwe 'baan'
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

sjoerd

Plantje: goed werk!!!
Dit jaar samen maar eens gaan vissen, lijkt mij.
Sjoerd

peterf

Bas bedankt voor je jaren lange inzet.
Plantje bedankt dat je het forum wil voortzetten.
Ik hoop nog lang plezier van het forum te hebben.
Peterf.

Gerrit59

Sluit mij bij de vorige spreker aan: TOP!!
Meer dan hulde aan dit soort vrijwilligers! Nogmaals bedankt Bas en het ga je goed!
We staan er met z'n allen maar wat te gemakkelijk bij stil: je klikt op 'vliegvissers.nl' en je bent online! Daar is echter wel het een en ander voor nodig! Ik heb de kennis om de site in de lucht te houden in ieder geval niet.
Hoop dat dit forum nog lang in deze setting mag bestaan.
Succes "Plantje' en dank voor je inzet!

Gerrit


Troutbuster

Beste Bas en Rudy,

Ik heb Bas zijn forum "drift" jaren van redelijk dichtbij meegemaakt, Bas toen nog niet "aan de vrouw" en met hart en nieren bestierde hij "ons" forum.

Vliegvissen en zeker vliegbinden was toen al relatief bijzaak, maar toch mooie tripjes gemaakt samen.

Dat Bas zijn interesses langzaamaan op een ander terrein kwamen te liggen was aan te zien komen, en dat dit uiteindelijk leidde tot het overdragen van het "Forumstokje" lag ook in de lijn der verwachting maar.... wie???

Uiteindelijk zijn wij allemaal zeer blij dat "ons" forum blijft bestaan en dat Rudy voor dit voortbestaan gaat zorgen is alleen maar te prijzen ::goodjob::

Bas, bedankt voor alle jaren tomeloze inzet en Rudy, veel wijsheid en succes met het "bestieren" van ons mooie platform.

Gr

Jan
"Petri Heil"


rosingkamp

Succes met je nieuwe "baan". Lijkt me een hele klus en natuurlijk de "oude" forumbeheerder heel erg bedankt voor het vele werk.

Groeten,
Henk

goswit

Bas bedankt.     Rudy veel succes,  enne, niet te lang  onderwater blijven  ::goodjob::
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Sieger

Bas: Super bedankt voor al die jaren Vliegvissers.nl... Niet altijd even makkelijk om alle kikkers in de kruiwagen te houden, maar het is nog altijd een mooie plek om elkaar (virtueel) te ontmoeten en kennis te delen.

En Rudy: Heel fijn dat je het over hebt genomen. Zou zonde zijn geweest als dit verloren zou gaan. Heel veel plezier en succes... !


Sieger

Scaramouche

Fijn dat het forum kan blijven bestaan, Dank Plantje voor het in stand houden en dank Bas voor het ooit in het leven roepen  ::goodjob::
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

pierre

Bas, bedankt voor je jarenlange inzet voor dit forum. Voor jou moeten ze hier maar een soort eregalerij aanmaken  ::klappen::  Veel plezier met je nieuwe bezigheden.

En Plantje bedankt voor het overnemen van het stokje, zo houden wij de mogelijkheid om op dit platform te blijven oh-en over ons aller hobby  ::goodjob::  Succes!!

Bone F

Voor de komende en gaande man zeg ik ::goodjob:: en :) ::houdoe:: !!

vdKaa

Aangezien er vandaag meer mensen van functie wisselen ( ;))  bedank ik alle vertrekkende mensen voor hun werk en inzet, en alle komende wens ik veel succes en energie toe.

Uiteraard bedank ik met name Bas voor zijn tomeloze inzet om dit forum, waar ik zoveel plezier aan beleef, in de lucht te houden; Bas, bedankt!
Plantje, ik ben je enorm dankbaar voor het instant houden van dit forum en wens je heel veel succes toe.

TL,
Johan
Fouten zijn kansen om iets te leren

HappyFisherman

Bassie is een forumheld, maar fijn dat ie wat anders gevonden heeft dan vissen want daar kon ie echt geen donder van  ::jumpers:: ::jumpers:: ::jumpers::

Bedankt voor alles dat je voor het forum (en da's meer dan veel zich realiseren) en mij gedaan hebt maatje!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

 ::agree::

Bedankt Bas en Rudy.

Ik sluit me verder aan bij alles wat hierboven reeds geschreven is.

::goodjob::  van beide heren.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

John

Bas, natuurlijk hartelijk dank voor het opzetten en beheren van dit forum! ::rij::
Ga die roze blouse echter wel missen op forumdagen ;) ;D

Rudi, Super dat jij de tijd en de moeite kunt nemen om dit mooie forum voort te zetten  ::goodjob::

Inderk

Geweldig dat dit forum blijft draaien!
Bas bedankt voor jouw inzet de afgelopen jaren!
Plantje, alvast bedankt voor jouw inzet de komende jaaaaaaaren ;-)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Gerrit59

Quote from: Inderk on January 21, 2017, 21:52:06
Geweldig dat dit forum blijft draaien!
Bas bedankt voor jouw inzet de afgelopen jaren!
Plantje, alvast bedankt voor jouw inzet de komende jaaaaaaaren ;-)

We hebben je gemist....

Gerrit

Inderk

Quote from: Gerrit59 on January 21, 2017, 22:08:43
We hebben je gemist....

Gerrit
Ik jullie ook!  Maar privé zaken van soms voor helaas. .
Volgend jaar ben ik er weer bij!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Gerrit59

Quote from: Inderk on January 22, 2017, 10:34:14
Ik jullie ook!  Maar privé zaken van soms voor helaas. .
Volgend jaar ben ik er weer bij!

:) :)

Rossie69

succes Rudi .

Bas lullo succes met je andere hengel  ;D

JEVDE

Dank aan zowel bas als voormalige beheerder als ook aan plantje voor het overnemen van zijn werkzaamheden. Blij dat jullie t forum voor iedereen in de lucht houden.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


lambert63

Dank voor de voortzetting,
Groet, lambert63

peter

Bassie bedankt voor alles veel plezier en geluk met je nieuwe hobby .

Groetjes uit purmerreutel

Rudi top en succes hiermee toppertje
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

A{b}r{a}xa{s}

Dank jullie ook allemaal voor jullie bijdragen aan het forum !

Rudi, jij bedankt dat je Vliegvissers.nl wilt voortzetten !

Ik blijf hier zeker nog zo nu en dan aanwaaien om een beetje 'mee te lezen'.
Ben dus altijd bereikbaar wanneer je vragen hebt over het forum. :)