Gaula

Started by Jan, May 31, 2018, 19:02:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan

Hier wat beelden van de Gaula waar we natuurlijk ook hebben gevist.
In de video zie je stukken bij Haltdalen en Støren waar je, toen wij daar waren, nog redelijk gemakkelijk aan een vergunning kon komen op momenten dat het goed leek v.w.b. de visomstandigheden.
In Haltdalen vingen we echt grote zalmen aan de 2 handige en zelf heb ik daar een hele grote eraan gehad die na geklokte dril van meer dan 25 minuten er genoeg van kreeg en gewoon stroomaf knalde door een zwaar afgestelde slip tot de 240 m backing op was en we heel in de verte een grote vis zagen springen toen hij door de leader van 45/100 knalde.
Nog baal ik ervan dat de automatische Studio Sport opname op zondag avond nadat ik het stukje 1x had gezien via mijn recorder heeft gewist omdat ik vergeten was het wispreventie nokje om te zetten.
Mooie, spannende visserij maar niet goedkoop per etmaal  en soms moet je voor bepaalde "vrije" pools best al wel lang van te voren reserveren. De allerbeste stukken waar je niet alleen afhankelijk bent van een gunstige waterstand zijn allemaal in bezit van particulieren en bedrijven waar je niet zomaar een vergunning kunt krijgen, maar vaak ook vast zit aan een bepaald verblijf.

https://vimeo.com/271363184