Welkom Hans

Started by Vliegvissers.nl Team, August 29, 2017, 11:31:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Hans welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Hans

dank voor de acceptatie.
Ik ben dus Hans Wolters. ik kom uit Borger ligt in Drenthe.
Sinds een paar weken ben ik begonnen met vliegvissen. en ik vind het geweldig. vangsten vallen nog tegen, maar dat komt wel. de beleving is super.
Heb een setje van abu garcia gekocht.

heb me aangemeld op dit forum om toch wat te leren over vliegvissen

groet Hans

HappyFisherman

Welkom Hans en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Beertje

Welkom Hans. Leuk dat er weer eens een vliegvisser bij mij uit de buurt er bij gekomen is. ::welkom:: ::klappen::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Hans

dank jullie wel.

Ik zie het Beertje. leuk om te zien dat er meer mensen in mijn omgeving vliegvissen

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

guidogast

::agree::

guidogast

M'n vrouw zegt dat Borger een heel mooi plaatsje is
::agree::

Hans

@guidogast. Ja dat klopt.  Helemaal waar ik woon. Heb het kanaal als mijn achtertuin :-D

Verstuurd vanaf mijn GT-N8010 met Tapatalk


guidogast

Ah dat kan slechter ja. Een kanaal is misschien niet het meest geschikt of makkelijk voor vliegvissen, maar toch. Hoe diep en helder is dat kanaal? Hoop ooit ook een achtertuin aan het water te hebben...
::agree::

Hans

Het is meer afwateringskanaal dan een kanaal voor de scheepvaart.  Kanaal is een meter diep ongeveer. Het is niet echt helder

Verstuurd vanaf mijn GT-N8010 met Tapatalk


Beertje

Hans, begin eens in het Oranje kanaal. daar zit veel ruisvoorn en het moet al raar zijn als je daar geen visje gaat vangen. ook kun je een poging in het haventje van buinen een kans geven. ook de wateren in en om Stadskanaal is een poging waard.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Hans

Beertje,  dank voor de tip oranjekanaal ben ik niet zo bekend mee. Maat zal ik zeker eens proberen.  Haventje van buinen ken ik. Zit veel vis. Vaak met de vaste stok gezeten. Maar dat ga ook eens proberen

Verstuurd vanaf mijn GT-N8010 met Tapatalk


Team

Welkom Hans, mocht je ooit eens in het Utrechtse komen ben je welkom
NUNC  AUT  NUNQUAM

Hans

Dank je, leuk om te horen Team