Welkom hansmeulman@gmail.com

Started by Vliegvissers.nl Team, August 06, 2017, 22:43:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo hansmeulman@gmail.com welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Hans Meulman

Hallo vliegvissers,
Mijn naam is Hans en ik ben nieuw op dit forum. Sinds een dik jaar ben ik bezig met de vlieg. Ik was al een tijdje bezig met UL vissen. Met een superlichte hengel en molen op jacht naar baars in de poldervaarten buiten het dorp. Altijd met zelfgemaakte spinnertjes.
In mijn zoektocht naar nog lichter kwam ik uit bij vliegvissen. Op internet een redelijk geprijsde hengel gekocht. Het kan best zijn dat ik die op ergens op jullie forum tegen kwam. Daarna een ander advies opgevolgd: ben lid geworden van een vliegvisvereniging, de Pompemich. Dat heeft m'n enthousiasme voor het vliegvissen alleen maar vergroot. Dankzij de werplessen lukt het me nu toch de lijn p/m 20m weg te leggen. Niet altijd op de plek waar ik 'm wil hebben en ook niet altijd even strak......maar ik krijg steeds meer controle over m'n lijn.
Leaders en vliegen maak ik zelf. Niet alleen omdat het leuk is om met een eigen vlieg vis te vangen, het is ook praktisch. In een kwartiertje heb ik een nieuwe leader geknoopt, waar ik anders tot morgen moet wachten op m'n internetbestelling.
M'n favoriete visplek is de Wyldemerk, een oude zandwinningsput en natuurgebied in Gaasterland. Een prachtig plekje. Laatst stond ik naast een ijsvogeltje te vissen. Hij zat 10m verder op in een overhangende struik. Ik moet bekennen dat zijn manier van vissen meer vis opleverde😜.
Na enig speurwerk heb ik een aantal plekken gevonden waar je met een waadpak veel water kan afstruinen. De afgelopen week heb ik daar al een paar dikke voorns verschalkt.
Tot zover over mij. Op naar de waterkant!

peterf

Hans, welkom op het forum.
Veel leesplezier.

Chaisedieu


Menno_siemensma

Om spam te voorkomen raad ik je wel echt ten zeerste aan je naam niet zodanig te houden. Verander het even naar hansmeulman zonder @gmail.com. Voor de rest welkom.  :)
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

Gerrit59


guidogast

Welkom! Klinkt goed, je ervaring tot nu toe. Vangze!
::agree::

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...