Merwede

Started by drefter, June 17, 2012, 14:16:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

drefter

Zoals jullie weten vis ik regelmatig op de merwede maar nu ik geen vergunning meer kan kopen voor het stuk waar ook het nl kampioenschap werd gehouden maar eens op een stuk wezen kijken waar je gewoon met je vispas mag vissen en niet zonder succes.











Gr Martin

A{b}r{a}xa{s}

mooie voorns Martin, daar zit de vis dus ook ;)

Rossie69

mooie lummels.

heb je ieder geval weer een leuk stekkie gevonden.
succes met de verdere vangsten.


HappyFisherman

Mooie dikke voorns!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

renew

Hi Drefter
Bedoel je dat stuk bij Woudrichem? Shit daar wilde ik met onze vereniging heen. Op welk stuk heb je nu gevist?
groet
rene

A{b}r{a}xa{s}

Voor het stuk waar ook jaarlijks een van de wedstrijden voor het NK gehouden werd worden blijkbaar geen 'losse vergunningen' meer uitgegeven.
Wel jammer, want is een mooi stuk waar je lekker kon vissen.

Troutbuster

Zeker jammer!! >:(

de VNV moet nu het stuk verderop in de 1e wedstrijd opnemen
maar.....
geen slecht stuk zo te zien!!
Gave vis Martin!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


drefter


Hi Drefter
Bedoel je dat stuk bij Woudrichem? Shit daar wilde ik met onze vereniging heen. Op welk stuk heb je nu gevist?

Ja dat stuk bedoel ik
waar je mag vissen met je vispas is op de dijk kerkeinde vanaf het gemaal voor de afwatering van de polder tot het oudendijkse gat aan de brabantse kant .


Gr Martin

catchem

Vooral het stuk van het Oudendijkse gat tot de haven van Sleeuwijk is mooi water, strandjes, dammetjes, overhangende wilgen. Vanaf de haven tot de brug is ook mooi, meer rietvelden (en je moet een heel stuk verder lopen tot het water). Vanaf de brug tot het gemaal heb ik eigenlijk nooit gevist. het water van de Oudendijkse gat zelf is ook mooi water, s'avonds kan het er barsten van de kringen van vissen die in de oppervlakte jagen en springende windes of karpers.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de rivier vaker met de dropshot hengel vis dan met de vliegenhengel, maar de vliegenhengel gaat bijna altijd mee.

Gerrit72


Mooie vissen en mooie stek! ;D (maar mij veel te ver rijden :'()
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Egon

Das een mooi vissie.
Lag ie al vlug plat op het water, of nog enige strijd gehad?

drefter

Ik weet niet of je nog weet hoeveel wind er afgelopen zaterdag stond maar ik stond daar met mijn #6 dus die vis had niet zoveel spatsies.

Gr Martin

Paul

Drefter ik weet niet of je ook tussen sleeuwijk en oudendijk vist zoniet moet je ook eens proberen :) Zitten mooie dikke ruisvoorns en leuke brasems

drefter

kijk maar een naar oudere topics dan zie je dat ik daar ook kom en ook veder tot woudrichem top water.

Gr martin