Forumdag Baggelhuizen 2015

Started by Inderk, January 04, 2015, 17:25:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan Damman

Ook weer thuis  :D

Henk bedankt weer voor de organisatie het was ::duim::

Het was een leuke doch koude dag met gelijk gestemde en een plas vol met vis al was er voor sommigen niet makkelijk aan te komen.

Els en Fred jullie bedankt voor de catering de ballen waren weer  ::top::

Ik lees hier over prijzen / giften van enkele sponsors, dat is zeker aan mij voorbij gegaan ( heb hier niets van meegekregen ) niet dat ik er van wakker zal liggen maaaaar  :-\

Bij leven en welzijn ben ik er volgend jaar weer bij.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Jan Bruins

Was weer een geslaagde dag gisteren.

Organisatie (Henk, Fred & Els) en sponsoren (A&M en Fasna Flyfishing) BEDANKT  ::top::
I don't drink water, fish f*ck in it...


Plantje

Quote from: Jan Damman on March 22, 2015, 16:44:20
Ik lees hier over prijzen / giften van enkele sponsors, dat is zeker aan mij voorbij gegaan ( heb hier niets van meegekregen ) niet dat ik er van wakker zal liggen maaaaar  :-\
Klopt, er was een loterij. Verbaasde mij ook een beetje. Maar iedereen is meegenomen in de verloting en mensen die nog aan het vissen waren en gewonnen hadden hebben later een prijsje uit kunnen zoeken.

@Inderk, volgens mij heb ik mijn zakje van mijn waadpak bij jullie laten liggen. Heeft iemand die toevallig gevonden?

Inderk

Stuur jouw adres maar even Jan.
Er liggen nog wat prijsjes van de verloting bij de club Jan.
We zullen er voor zorgen dat jouw prijsje bij je thuis komt
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


HappyFisherman

Die ouwe stroper is ook gewoon te fanatiek om soep te komen eten ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Henk, en natuurlijk Els en Fred en alle aanwezigen!!
::goodjob::
Heerlijke dag gehad!!

Het weer was helaas niet je dat, maar mooie vangsten van beresterke forellen!!

Mieters uurtje gehad op t laatst, 6 st kunnen vangen in dat uurtje op een CatsWhisker

http://www.lure-and-emerger.nl/patronenbindavonden/catswhiskers/catswhiskers.html

Prima georganiseerde dag weer (zoals vanouds)

Een heel eind rijden vanuit Zeeland, anders kwam ik zeker vaker naar Baggel!!

Top Broeders!!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


FSCHAMP

Jan, dat is inderdaad een klassieker, die op elk forel water wel de nodig vis oplevert.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

peter

Vandaar dat je op het eind nog steeds aan het vissen was ,jan toch lekker dat je een aantal nog ving bij mij was de lol eraf .
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm