beginners swap

Started by maurice, October 15, 2015, 17:16:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

PdH

Dat is een gemiste kans om ieders werk naast elkaar te zien. Ben nog steeds benieuwd wat er geknutseld is.
Ik kan wel een foto maken van de "retour " vliegen. Maar op het net zetten ben ik niet zo handig in. Is daar toevallig ergens een beschrijving van???
grtn, Peter.

Beekvisser

Quote from: PdH on December 02, 2015, 20:44:18
Dat is een gemiste kans om ieders werk naast elkaar te zien. Ben nog steeds benieuwd wat er geknutseld is.
Ik kan wel een foto maken van de "retour " vliegen. Maar op het net zetten ben ik niet zo handig in. Is daar toevallig ergens een beschrijving van???

Gaan we hier allemaal leren ;D

En Maurice bedankt voor het organiseren.

Erik

looland

Voor degene die het willen weten , dit was mijn voorbeeld : http://youtu.be/RvQkupfNgOs

En ik vond het aardig gelukt , al zeg ik het zelf . Dus als mijn staartje te lang was , dan was het niet mijn schuld ....  Ik zal nog eens kijken of ik er nog foto kan maken, want ik had er nog een paar extra gemaakt .

PdH

@ Maurice, bedankt , die opmerking had ik niet verwacht.  Kan ik weer verder mee.

Zal binnenkort eens duiken in het foto gebeuren.
grtn, Peter.

Beekvisser

Niet droog ::hulp::.
Ja was Uv, heb het lampje echt wel gebruikt. Na drogen iets nagellak, Uv is wat doffer.
kan het zijn dat die nagellak heeft gereageerd met de Uv lak?
Ja staartje kunnen korter, vind ik zel ook wel een beetje. Maar het blijft een mening. Helemaal als ik de bindfilmpjes op internet bekijk.

Topper in het vroege voor jaar en zomer, vis ze aan een droge leader. Alleen de tip is dan niet ingevet, zoals jij al schreef net onder het water oppervlak
De aanbeten van de ruisers zijn vaak al zichtbaar door de boeggolfjes die net zichtbaar zijn voor de vaak harde aanbeet 8).

Erik

PdH

Vliegjes ontvangen vandaag. Zien er goed uit.
Proberen wordt wel ff later, in het volgende voorjaar denk ik.

Maurice bedankt voor de organisatie.
En OBI-130 ook bedankt voor het idee/materiaal om het idee uit te voeren.

::goodjob::
grtn, Peter.

Beekvisser

Ik kreeg vanmiddag ook post.
Verzwaarde PT nimfen van Piet Looland. Heb het voorbeeld filmpje nog even bekeken, zijn goed gelukt. Net zoals in het filmpje 8)
Obi, mooie verrassing. Had dat zakje bijna met de envelop weggegooid :o
Vis graag en vaak met die kleine nimfjes, maar deze gaat niet mee in de vliegendoos. Blijft als voorbeeld thuis. Het wordt nog even puzzelen en oefenen voor ik deze zo mooi kan binden.

Erik


Beekvisser

#32


Nimf van Piet Looland.

Erik