beginner uit land van maas en waal zoekt vlieghulp

Started by shindai, August 14, 2014, 22:43:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

shindai

Goeden avond,
Ik ben nieuw hier op het forum en mijn naam is Jan ik kom uit het land van maas een waal.
Ik heb al flink wat gelezen en om een goede start te maken met deze tak van de vis hobby zou ik graag wat adviezen liefst perssonlijk aangaande materiaal samenstelling,hulp training willen vragen

Heb een stress volle baan en verder graag aktief en heb geen ambitie meer voor een dobber.
Vliegvissen lijkt me heerlijk aktief en ontspannend.
Heb er vaker over na zitten denken maar moet nu echt maar eens gebeuren en heb er zin in.

Is het voor een van U mogelijk en bereid om mij met  een vliegende  start goed op weg te helpen. ;)

Ik wil een goede start maken ook met deze nieuwe tak van de vis hobby een persoonlijke ervaring lijkt mij de beste weg.

Andere opties en alle ideen welkom

thnx  ::new::




Scaramouche

Welkom Jan, Ik denk dat het een goede eerste stap zou zijn om eens bij een vereniging te gaan kijken. Daar kun je meer materiaal vasthouden dan wanneer je met 1 persoon op stap gaat, al je vragen stellen en meestal ook wel even proefwerpen. Krijg je gelijk meer tips dan je je kunt voorstellen  :)

Ik weet niet waar je precies woont, maar als je kunt aangeven wat voor jou een acceptabele radius is, dan weet ik zeker dat je wel info krijgt van clubs bij jou in de buurt.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Vliegvissers.nl

welkom op Vliegvissers.nl Jan

ik ben weliswaar bijna op vakantie, maar daarna kun je gerust eens langskomen in Roosendaal om een lijntje te strekken.
dan kun je gelijk eens wat verschillende hengels uitproberen als je wilt.

shindai

Ik woon in beneden leeuwen
Land van maas en Waal.

Ben onderweg naar huis vakantie in Noorwegen heb veel vis gezien doch niet self gevangen.

Wat se definitief intieme trigger voor mij om te besluiten.
Volgend jaar ga ik terug hopelijk met vliegen lol

drefter

Woon je in ieder geval op een super plek qua vissen in de waal.
suc 6 hier en een lijntje strekken kan altijd.

Plantje

En dan heb je de Nederrijn ook in de buurt! Zeker een aanrader! Ik zou willen dat ik het vliegvissen al weer opgepakt had toen ik nog in Oosterbeek woonde!