Aan de Waal

Started by Ron-O, August 16, 2011, 20:40:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron-O

HeHe, eindelijk weer wat laten horen van me zelf.
En natuurlijk niet zonder reden, want ben effe naar de Waal geweest samen met Vilmar die trouwens erg goed zijn best doet met vangen, maar we waren lekker vroeg vertroken in de ochtend zo'n kwart over vijf en een uurtje later stonden we aan de Waal. We hadden perfect weer, een kleine kabel op het water, heerlijk maar er werd nog niets gespot kwa aasende vis of jumpers in de stroom. Ben langs een krib aan vissen met een klein zwart vliegje, en na een paar keer aanwerpen krijg ik echt een klap op mijn hengel en wat er aan zat wou er ook echt ervan door, gelukig niet te veel lijn uitstaan, dus zat gelijk op de reel, en die gierde het echt uit, was trouwens ook de eerste keer hoor!! Maar er werd goed aan de andere kant getroken, even later kwam er een kop boven met daaronder zo'n mooie goudkleur zijkant en zag mooie oranje/rode vinnen en yes WINDE, en wat voor een echt een joekel van een vis. Ik hoop dat ik de foto's er op krijg.

Ik krijg het weer niet voor elkaar >:( >:(
















maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

weerwolf

En weer een ervaring rijker. Mooie foto's trouwens
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

A{b}r{a}xa{s}

nog een aantal foto's toegevoegd

harlin

Net echt man,
mooi hoor.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

lord4163

De eerste keer stond er 1 foto, ze blijven maar komen, mooie vis! Op een droge vlieg?

Ron-O

Ik had hem aan een natte vlieg, de fotos zijn genomen door vilmar.

Mooi he. Ben er echt blij mee met mijn PR. :) :) ::dance::

Gr, Ron. ;)


Ron-O

Wat mij trouwens opvalt is, dat de waterkwaliteid steeds beter aan het worden is. ik ben aan de Waal op gegroeid, maar in mijn tijd was het maar vieze brei en het stonk er echt, maar nu is het mooi helder en het ruikt gewoon naar water. Kijk maar naar de foto's.

Gr, Ron.

Bert J.

Mooie vis! Met recht een dikke winde.
Het water is inderdaad mooi helder. Mooie serie foto's!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

hendri

ohhhhh wat een bak van een winde! gaaf man! en ja water is mooi helder, khoop dat de vecht hier ook ooit zo wordt. ;)

Rossie69

mag je zekers trots op wezen.

1 met gouden rand

klasse

Sieger

Mooie locatie, mooie foto's en een heel mooie vis... Super mens wat een pens... (die vis bedoel ik...  ;) )


Sieger

Peter G

Mooie vis..en wat een pracht water.

christianvt

Mooooooi!!! ;D Topvis! ::duim::

Ron-O

Mannen bedankt voor de reacties, erg fijn dat maakt een mens nog meer happy ::dance:: ::duim::
Nu op naar de volgende 8)

Gr, Ron. :)

HappyFisherman

Happy ben ik ook ;) Ik heb nog niet eerder een winde gezien met zo'n volgevreten pens! Dikke sport op welk materiaal?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Ron-O

Gevangen met een zesje, tip 16/00, mooier had een viertje geweest, maar het stroomd behoorlijk daar. vandaar ik een iets zwaardere viste.

Gr, Ron.

johannes

fantastische  vis van harte

harlin

Quote from: Ron-O on August 16, 2011, 23:29:10
Nu op naar de volgende 8)
Voor die grote moet je hier niet zijn. ;)
Heb ze dit jaar hier nog niet zo groot-dik gezien.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN