prijs van aftma 3

Started by vliegvisFlip, August 17, 2016, 20:55:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisFlip

Mijn eerste bericht op dit forum!!  ::new:: ::new::

Gelijk een vraagje: ik wil mijn eerste vliegvishengeltje aanschaffen, een aftma 3. Heb van mijn broer al een beetje leren werpen, maar ik wil graag weten voor hoeveel ik een hengel, reel en lijn kan krijgen voor een aftma 3.
Ik wil namelijk niet afgezet worden ;D ;D. Dus hoeveel kost zo een setje meestal? En dat voor een  gemiddelde kwaliteit.

Arie de Vries

Hoi VliegvisFlip,
Je eerste bericht hier, je zegt het zelf, veel forumers stellen het erg op prijs dat je je even voorstelt, daarna zullen ze na je welkom geheten te hebben, laten weten dat je vanaf zo'n 150 euro wel een drietje moet kunnen krijgen. Wellicht op marktplaats nog goedkoper.
Groet, Arie

wh82

Waar woon je? Gemiddeld is een kwestie van aan wie je t vraagt. Sommige mensen vinden 300 gemiddeld en 600 duur. (voor alleen de hengel). Ik vind beide een hoop geld ;)
Aan de andere kant zou t geheel ook binnen de 100 euro kunnen met bijv. een Shakespeare hengel, railtje van Okuma en een lijntje + backing van A&M. Heb je nog geen leaders, tippet, vliegen enz. maargoed.

Floor

Veel verkopers zullen graag een setje met en voor je willen samenstellen dan kan je zelf kiezen wat je aanspreekt
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

vliegvisFlip

Bedankt voor de reacties. :) :) Ik kan dingen als leaders en zo krijgen van mijn broer, die ook vliegvist. Mijn hengelsportwinkel is het prachtige Handy Fish in Heiloo, waar ik hoogstwaarschijnlijk ook mijn spul ga aanschaffen. Aardige mensen daar, en ik hoop dat ik voor max 100 euro een beginners setje kan krijgen.

Menno_siemensma

Ga anders met je broer erheen gezien die wat meer ervaring heeft met vliegvissen en beter kan aanvoelen of een setje goed samengaat.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

vliegvisFlip

Ga ik waarschijnlijk ook doen, maar hij is nu nog een paar dagen weg...

Caslambalk

Zeker naar handyfish gaan! Daar kan Bert je wel helpen aan een mooi setje, ook kan hij je nog wat werples geven.
Ik heb vorig jaar mijn vliegenhengel bij handyfish gekocht en daar heb ik geen spijt van gehad, mede doordat ik in het begin goed begeleid ben door Bert.

Ze hebben daar hengels in verschillende prijsklassen maar ik had een #5/6 gekocht met reel lijn en backing voor 110 euro.
hopelijk heb je der wat aan.
als ze me missen ben ik vissen ;)