Workshop vliegvissen op snoek

Started by VVC IJsselnimf, January 01, 2014, 22:15:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VVC IJsselnimf

Workshop vliegvissen op snoek

Deventer Vliegvisclub "de IJsselnimf" organiseert in samenwerking met Hengelsport Arnhem op zaterdag 11 januari een workshop met als thema : vliegvissen op snoek.

Speciaal voor kunstaasvissers die eens een andere techniek willen proberen, en voor iedereen die meer wilt weten over vliegvissen. Demonstratie streamers binden, kennismaking met het werpen met een vliegenhengel en desgewenst een eerste werp instructie, informatie over benodigde materialen, presentatie van technieken en de fijne kneepjes van het vak.

Lokatie: Hengelsport Arnhem, Boxbergerweg 59 te Deventer (Tel: 0570-671500)
Aanvang: 11.00 uur, zaterdag 11 januari

Meer info ? stuur een berichtje naar info@ijsselnimf.nl

obi-130

eerst even voor stellen zou wel  ::blabla::

catchem

Het is een club en er ze hebben de link naar de website ook in gebruik (is ook een soort van voorstellen).
Ik vind het een mooie aanvulling van het forum als vliegvisverenigingen hier hun aktiviteiten promoten.

Gerrit72



Een leuke 'workshop' lijkt me!
Helaas voor mij niet naast de deur.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Heintje Davids

Quote from: catchem on January 02, 2014, 10:47:25
Het is een club en er ze hebben de link naar de website ook in gebruik (is ook een soort van voorstellen).
Ik vind het een mooie aanvulling van het forum als vliegvisverenigingen hier hun aktiviteiten promoten.

Op zich heb je gelijk maar of dat hier ook het geval is vraag ik me af. Het lijkt er meer op dat men 'even' lid is geworden om aandacht te vragen voor een, al dan niet betaalde commerciƫle, activiteit. Exact dezelfde mededeling kun je vinden op het "Prikbord" en ook is men lid geworden van Roofvisnet om deze mededeling te kunnen plaatsen. Maar het idee dat verenigingen hun activiteiten hier kenbaar maken vind ik ook zo gek nog niet. Misschien wel een idee om hiervoor een aparte plek te reserveren?

Plantje

Valt wel wat voor te zeggen, dat verengingen een eigen "hoekje" krijgen. Een beetje zoals de sponsors, maar zonder winstoogmerk.