Forumdag Ruigenhoek 14-10-17 (aka "Piepers-day")

Started by Troutbuster, August 17, 2017, 17:36:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Broeders!!

Vorig jaar het initiatief van Maurice overgenomen betreffende de forelstreamerdag (binden en vissen) op de Ruigenhoek.

Samen met Jan Damman deze dag georganiseerd, en vanwege het succes op herhaling en wel op 14 oktober 2017
Hu
Ook nu zullen wij ("Jan en Jan") de "kar weet trekken" wat betreft deze dag, die in het teken zal staan van binden en vissen.

Het staat een ieder vrij wat met wil gaan doen, binden met Jan en mij wat betreft forelstreamers, of direct gaan vissen, het is aan ieder individu.

Zoals verwacht zal Rick weer wel een schappelijk arrangementje in elkaar draaien wat betreft vissen en de "natjes/droogjes" maar daarover later.

Uiteraard worden de forum sponsoren weer benaderd voor een kleine bijdrage t.b.v. de gebruikelijke afsluitende verloting.

Heb je er zin an??? laat het weten dan zal de deelnemerslijst volgen.

Alvast bedankt en tot de 14e oktober aan de Ruigenhoek (meer info volgt)

Gr

Jan & Jan

Deelnemerslijst;

1) Maurice (ovb)
2) Jan Damman
3) Jan "Troutbuster"
4) vdKaa
5) Tom "Nootjes"
6) Henk Verhaar
7) Goswit
8 )John "JB"
9 ) Perry "Golddigger"
10) Koen
11) Bram "Happy"
12) Gert
13) Scaramouche (ovb)
14) Inderk (OVB)
15) PdH (Peter)
16) Jeanette de Jong
17) Marry de Jong
19)
20)
"Petri Heil"


goswit

Jannen.   Misschien heb ik mijn verkeerde bril op ,of mijn leeftijd speelt parten ;D , maar als ik op google kijk zie ik een schaatsbaan  /  fort en poldersloten.  Is het nieuw zodat het nog niet op google staat .of is het toch mijn leeftijd , hmmmm. ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Sieger

#2
Ja, ja, nee en Ja ...  ;)

http://www.forelvijverderuigenhoek.nl


Staat overigens ook in het Sponsorblok bovenaan de pagina ..  ;D


Sieger

vdKaa

Vorig jaar was het een erg leuke dag. Ik kom 14-10-2017 weer graag naar de Ruigenhoek om deel te nemen aan de fameuze Vliegvis & bind forumdag :)
Fouten zijn kansen om iets te leren

Nootjez

Hey Jan,

Gezien het georganiseerd wordt door 2 leden van de BHOEF-groep wil ik graag proberen om aanwezig te zijn.
Zet mij maar voorlopig als aanwezig!

Grtz
Tom

Team

Helaas. Ik laat de beide Jannen nooit in de steek, maar ik ga 28 sept . 10 dagen naar Sicilie
en aansluitend tot 15 okt.  naar Stadtkyll    Hotel am Park  ANWB reis lekker vissen, vervelend maar het is niet anders, :) :)
Mijn vrouw heeft een platina ANWB kaart bijna alles gratis :D
NUNC  AUT  NUNQUAM

Bone F

Quote from: Team on August 17, 2017, 20:50:51
Helaas. Ik laat de beide Jannen nooit in de steek, maar ik ga 28 sept . 10 dagen naar Sicilie
en aansluitend tot 15 okt.  naar Stadtkyll    Hotel am Park  ANWB reis lekker vissen, vervelend maar het is niet anders, :) :)
Mijn vrouw heeft een platina ANWB kaart bijna alles gratis :D
Wacht maar tot ze die platina creditcard gaat gebruiken.......:)

goswit

Zie geen plassen wel zwembad / mini camping en volgens mij een auto kerkhof .

Als ik zin en tijd heb kom ik dat aquarium eens bekijken  ;D  laat het nog horen ,eerst begin Sept , naar de bekende stek .
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

henkverhaar

Ik weet nog niet zeker of ik die datum kan, maar indien het antwoord daarop ja is kom ik ook - binden en mijn nieuwe 8' #5 bamboe werpkanon inwijden.

Troutbuster

Broeders,

De deelnemerslijst is opgestart (zie topic start) en de toezeggingen verwerkt tot nu toe.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, dus..... kom maar op ;)

Gr

Jan & Jan
"Petri Heil"


Gert

Bedankt voor het initiatief mannen!
Je mag mij ook noteren.

Groet,
Gert

HappyFisherman

Daar ga ik tijd voor vrij maken! Piepersday is geboren 👍🏻👍🏻
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Jannen, goed initiatief!
Helaas ben ik niet in de gelegenheid aan te sluiten..
Zal aan jullie denken die dag
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Koen


JB

Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Troutbuster

"Petri Heil"


Troutbuster

Broeders!!

Het deelnemersaantal groeit gestaag maar een ieder die de Ruigenhoek kent, weet dat er meer ruimte is dan voor de 12 reeds opgegeven deelnemers dus geef je op!!!

Vervolgens een melding van organisatorische aard wat betreft het "bindprogramma" (voor gegadigden en "meebinders")

We gaan typische forelstreamers maken zoals;

Zonkers

Damsels

Cats Whiskers

Etc...

Materialen zullen plenty voorradig zijn dus neem je bindgereedschap mee en kom een poosje "knuppen" bij Jan&Jan ;D

Wat betreft het vissen, en de versnaperingen qua arrangement zal Rick ons nog informeren, maar vorig jaar was het rond de € 22,50 voor 4 uur vissen, een consumptie en een broodje dus hou daar zonder tegenbericht weer rekening mee!!

See ya at the Ruigenhoek!!

Jan&Jan


"Petri Heil"


Scaramouche

Zet mij er ook maar bij in potlood. Als ik kom ga ik zeker een paar zonkertjes binden. En wie weet vang ik deze keer es wat  ::)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Troutbuster

Gaat goedkomen, je staat erbij ::goodjob::

tot ziens!!

Gr

Jan&Jan
"Petri Heil"


Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

wh82

Lijkt me leuk. Wel flink voorbehoud of het kan. Ik laat nog wel weten of je me op de lijst kan zetten.

HappyFisherman

Jan zal wel weer stiekum de avond van tevoren zonder vergunning beginnen...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Inderk

Zet mij er maar bij, maar wel met een heule vette OVB
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Jan Damman

Quote from: HappyFisherman on August 23, 2017, 20:11:29
Jan zal wel weer stiekum de avond van tevoren zonder vergunning beginnen...

Heb ik nu ook al vergunning nodig om te binden? 8) 8) 8) 8)
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Troutbuster

Jij niet hoor Jan. tenzij je de avond vooraf de lokale populatie hazen en fazanten gaat elimineren voor bindmaterialen 8) 8) ;D ;D

Henk, je staat erbij met de gevraagde vette OVB 8)

Gr

Jan
"Petri Heil"