Uurtje Hilcara , er komt weer hoop

Started by Hilco, July 02, 2012, 21:44:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hilco

Op een bijna zomeravond, na een flinke dip, toch maar weer de gehele Hilcara uitrusting bij elkaar gepakt:



Op de tweewieler naar de biltse grift:



groen "dingetje" aangebonden



na een half uurtje resultaat :



het geeft de burger weer moed !!



John

Goed bezig Hilco!!. Begin is er weer...... ::duim::

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Rossie69

Leuke Fiets trouwens :)

is wel een beste voorn toch ?

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Erwin

Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Hilco

Als je een tijdje niks vangt ga je een beetje twijfelen , temeer omdat je met brood, deeg en maden volop vangt.
maar ja dat was na een week ook saai.

De spanning van het vliegvissen is gewoon verslavend.........

inderdaad dipje is weer voorbij  8)

ben

Nu effe naar de Buurman en je wordt nog positiever!!!!!

Hilco

Quote from: ben on July 02, 2012, 23:49:10
Nu effe naar de Buurman en je wordt nog positiever!!!!!

beter de buurvrouw dan .........lekkerrrrrrrrrrrrr

Gerrit72

#9
MOOIE VOORN! ;D

Quote: na een flinke dip Ik dacht al; Hilco is rustig de laatste tijd ;)

Quote: beter de buurvrouw dan .........lekkerrrrrrrrrrrrr Je bent weer helemaal de oude zie ik (lijkt ze op Sharapova? :o)

Bijzonder dat zo'n 'groen dingetje' vis vangt. Op de foto van de vis is te zien dat langs de kant heel veel groene dingetjes zijn. Mogelijk de vorm icm enige beweging? Of is het de magic Hilcara touch? :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Hilco

Mijn enige tactiek is om vlak langs de begroeing mijn dingetje aan te bieden.  ik ga er van uit dat de vis vaak daarin een beetje verscholen zit om niet opgevreten te worden door oma snoek .

Dat groene dingetje zal blijkbaar och iets van een kreeftje of een ander beestje nabootsen.

Maar tot nu toe heb ik wel op iedere creatie wat gevanhen inclusief een kale haak.
Volgens mij moet je gewoon mazzel hebben dat je je dingetje net voor een vis langs sleept .
Ik weet zeker dat ik heel vaak gewoon met me dingetje voor jan lul in het water  ligt terwijl de vis elders zit. maar dat weet je dus nooit.

Het zogenaamde "op zicht" vissen is mij nog nooit gelukt want ik zie ze nooit ,  ja die kudtkleintjes en die heeeeeele grote maar die bijten toch niet.